Ga naar inhoud

Passer

Moderator
  • Items

    11.186
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Passer

  • Verjaardag 05-11-1945

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België
  • Locatie
    Gent

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Win 11 NL

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

55.001 profielweergaven
  1. Dank je Kweezie - en voor jou en al onze forummers:
  2. gezond boerenverstand dus...
  3. indien dit klopt (wat ik vermoed), kan ze best al eens gaan kijken naar
  4. En ik stel me dan weer de vraag waarom een programma van .... 2010 nog gebruikt zou kunnen worden.. ? Wat doet het programma en waarvoor wordt het door je zus gebruikt? Of.. na 15 jaar zullen er toch wel nieuwere/makkelijkere/... programma's bestaan om hetzelfde te doen? ? Dus: waarvoor wordt dit programma nog gebruikt? edit: 'k heb net even verder gekeken dan mijn snavel lang is: Dat lijkt me nu niet bepaald een programma dat je zus nodig zou hebben... Maar jij hebt er meer zicht op dan ik natuurlijk...
  5. ok, mooi dat het opgelost is Alain - graag met je meegedacht!
  6. Zet jij je laptop wel geregeld volledig uit (dus niet in slaapstand, dichtklappen) ? Zo niet: start > afsluiten > afsluiten/opnieuw opstarten. Mogelijk brengt dit soelaas.
  7. Passer

    TPM

    Laten we het dan bij de hand houden als laatste redmiddel - beter iets dan niets natuurlijk.
  8. Passer

    TPM

    Mongje, mooi dat je meedenkt, maar deze PC is maar 2 jaar oud en heeft TPM aan boord. Het dient dus niet omzeild te worden...
  9. 'k vraag me af of die 'fout' (lees: oude gegevens) niet bij Corel zitten en dat je daarom niet het goede scherm krijgt. Misschien is DCA wat meer bekend met die dingen, dus laten we even wachten om te zien wat die denkt...
  10. Het programma is dus wel geïnstalleerd, maar je krijgt het niet geregistreerd omdat je de foute versie van Corel voorgeschoteld krijgt?
  11. Twee vraagjes: Je hebt het toch al proberen te installeren? en 2: je scherm in je beginpost: van waaruit kom je daarbij uit?
  12. Probeer het eens via volgende pagina: https://help.corel.com/paintshop-pro/v25/index.html?app=Corel-PaintShop-Pro&lang=en#/l2TOC5 Als het niet lukt, heb je daar nog een link naar de support van Corel
  13. een backup zal je dan niet hebben (da's nochtans altijd handig: in dit geval zou je er na een half uurtje vanaf geweest zijn) - die moet je zelf manueel maken (of manueel instellen) Start > typ herstelpuntµ- Je krijgt een popupschermpje met daarin rechts: Systeemherstel. Klik daarop en dat geeft dan weer "systeembestanden en systeeminstellingen terugzetten Daar ga je naar Volgende en dat geeft iets als dit: in dit voorbeeld (en neen, ik ben Stefan niet ) heeft het systeem twee herstelpunten die je mogelijk terug kan zetten. Staan er bij jou van voor die datum, dan kan je die laten terugzetten en ben je het normaal gesproken kwijt
  14. Heb je geen herstelpunt of Backup van voor die 15€-installatie?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.