Ga naar inhoud

clarkie

Lid
  • Items

    26.340
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door clarkie

  1. Ik weet niet in hoe verre frostwire legale of illegale bestanden download. De illegale kant is op dit forum niet toegestaan, lees de forumregels eens. Voorts is het niet genoeg om een programma te downloaden maar je moet het ook installeren voor je het kan gebruiken. Kijk eens in de locatie waar je downloads te recht komen, daar moet je er dan nog op dubbelklikken om het te installeren. Voor je tweede vraag, welke media player gebruik je? De windows media player? welke versie? Welke windows heb je?
  2. Als je een format doet ben je alle gegevens op die schijf kwijt. Dus als je gegevens wil bewaren eerst omzetten naar een andere schijf of dvd. Dan formatteren naar ntfs. Je kan er partition magic voor gebruiken.
  3. De bestandsgrootte mag max 4GB groot zijn, dus als je een film van meer dan 4GB op die schijf wil zetten gaat dat niet.
  4. IN welk formaat staat die schijf? Fat32 of ntfs? Want als die schijf FAT32 is de bestandsgrootte max 4GB.
  5. Inderdaad. Als je er een hebt laat je het maar weten.
  6. Met een andere versie zoals vista gaat het niet.
  7. Is de windows installatie cd zelf nog in orde? Gebruik je een originele cd of een eigen beschreven cd?
  8. Gebruik je een cd of dvd? Het kan zijn dat je een dvd in je brander gestopt hebt maar dat je in nero de cd-optie gekozen hebt. Met welke functie van nero wil je de cd of dvd branden? Nero vision, nero burning rom.....? Hier enkel voorbeelden, in afbeelding 2 zie je hoe je in burning rom wisselt tussen cd en dvd.
  9. Dag Mats, heb je bovenstaande ondertussen geprobeerd?
  10. Welke windows heb je? Welk type netwerkkaart heb je? model en nummer? Heb je rechts beneden een icoontje waar de status van je draadloos netwerk aangegeven wordt? Open het menu, kijk welke draadloze verbindingen erbij staan, staat de jouwe er tussen?
  11. Je moet je dvd-rom als eerste boot instellen in het bios. Als de pc opstart zie je op een gegeven moment "druk op een toets om op te starten vanaf cd/ dvd" dan moet je op een willekeurige toets drukken. Hier vindt je de handleiding voor een windows 7 installatie.
  12. Dat een printer tijdens het opstarten en uitprinten lawaai maakt is wel normaal. Of hij bij jouw meer lawaai maakt als vroeger weet ik natuurlijk niet. Er zijn bewegende onderdelen, zoal de slede van je inktpatronen, de bladtoevoer. Ze zorgen voor de productie van geluid. Als het slijtage is zal je er niets aan kunnen doen. Je zegt zelf voor de rest is alles normaal.
  13. Er staan twee soorten op de site van sitecom, namelijk 10m en 100m range. Dit is de link. Als je het juiste type aanklikt kan je verder naar de drivers ervoor. Moest het niet lukken laat iets weten.
  14. Als adobe acrobat totaal niet opstart, kan je ofwel kiezen voor een herinstallatie of je Pc terug zetten naar een herstelpunt toen je adobe acrobat nog werkte. Hier lees je hoe een herstelpunt terug te zetten.
  15. Een update kan je wel tegenhouden. Je moet er voor zorgen dat je updates niet automatisch geïnstalleerd worden. Enkel dat je verwittigd wordt dat er nieuwe updates zijn, en dan handmatig selecteren. Maar je zal er altijd aan herinnerd worden. Je moest het maar eens vergeten. Fijn he.xD
  16. Dit symbool wijst in de richting die Jean-Pierre uitgaat. Telefoon/ netwerk.
  17. Welke windows gebruik je? Kan je via de start-knop dan programma's, je adobe acrobat niet openen?
  18. Tja, en hoe zeggen ze dat ook al weer? Door het bos zie je de bomen niet meer. Zolang ik ze nog maar niet zie vliegen. (die bomen he) Nu wachten we nog op antwoord van onze swat4.
  19. Krijg je het wel open met adobe reader? Is je adobe acrobat juist geïnstalleerd? Kijk het volgende eens na. Open het programma adobe acrobat. Klik op open. Kies een pdf- bestand. Kies openen. Je pdf-bestand zou moeten openen.
  20. je hebt je product key gepost. verwijder die uit je bericht.
  21. Kan je onderstaande pdf eens proberen open met je adobe acrobat? Met de methode in bericht 19. Maar sla het bestand eerst op je harde schijf op. [ATTACH]9145[/ATTACH] Recuva.pdf
  22. Probeer eens via die gratis software. Kijk eens of dat wel werkt. Een hele goeie maar jammer genoeg betalende is acronis.
  23. We blijven dus jammer maar helaas wachten, inderdaad. Een moeilijke vraag blijkbaar. Vooral omdat je WAIK en VLITE al niet mag gebruiken.
  24. Hazo, Kurtt gaat om met gevaarlijke programma's. xD
  25. 1394 netwerkkaart is een firwire verbinding. Dan heb je nog internet via kabel. Ik zal eens een expert vragen die hier meer van weet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.