Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen Java meer sinds SP 2


Sophie 1

Aanbevolen berichten

Heel vreemd, maar door die Secunia was er nog 1 programma dat gedetecteerd werd als onveilig en omdat ik ging zoeken naar een update zag ik ook dat bij het configuratiescherm bij programma's helemaal geen java meer staat.

Want ik wilde de oude versie verwijderen omdat ik steeds een error 25099 kreeg.

Alles nagezocht op google en mijn firewall uitgezet, maar ik kan geen java updaten of opnieuw installeren en kan ook nergens een oplossing vinden.

Ik kan ook geen mappen vinden en bij taakbeheer draait er niets van java.

Iemand een idee of dezelfde ervaring?

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

****************** JAVASCRIPT ******************

JavaScript enabled: JA

Versie JavaScript: 1.3

****************** CSS ******************

CSS ondersteund: JA

Aantal plugins geïnstalleerd: 0

Flash: OK: geïnstalleerd. Versie: 8

Windows Media Player: NIET OK: niet geïnstalleerd

Java: OK: geïnstalleerd . Versie: , Vendor:

Java Enabled: true

Shockwave: OK: geïnstalleerd

RealPlayer: NIET OK: niet geïnstalleerd

QuickTime: NIET OK: niet geïnstalleerd

SVG Viewer: NIET OK: niet geïnstalleerd

Gecko Active-X: OK: geïnstalleerd

Acrobat Reader: NIET OK: niet geïnstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Java update:

Bij de installatie van Java Runtime environement wordt in het begin gevraagd of je akkoord bent met de licence agreement, er staat een koppeling bij "view agereement" klik erop, scroll naar beneden en sluit het venster. klik daarna op "agree", de installatie verloopt verder perfect.

Je bent dus verplicht om eerst het agreement te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Java update:

Bij de installatie van Java Runtime environement wordt in het begin gevraagd of je akkoord bent met de licence agreement, er staat een koppeling bij "view agereement" klik erop, scroll naar beneden en sluit het venster. klik daarna op "agree", de installatie verloopt verder perfect.

Je bent dus verplicht om eerst het agreement te bekijken.

Wat zou het geweldig zijn geweest als het zo simpel was, maar ook dat heb ik geprobeerd, ik heb het nu nog een aantal keren geprobeerd, maar helaas. Hij kwam tot de helft en werd onderbroken door de 25099 melding.

Wel bedankt voor je advies. Maar helaas.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die helft, was dat 50% van de download of de helft van de licence agreement?

Downloaden gaat goed, en dan krijg je dat scherm waar je de licenties moet lezen en dan installeren. En dat ging toen ik het bericht schreef tot de helft, blauwe balkje stopte halverwege en toen die foutmelding.

Zojuist heb ik het via Filehippo geprobeerd, maar weer die error 25099.

En ik zou misschien resten van Java moeten weghalen, maar als ik Java intyp bij my computer of verkenner verschijnt er niets.

Ik kan ook geen oude map van Java vinden of zoiets. Geen spoortje Java meer. Aangezien ik niets verwijderd heb denk ik dat het met de service pack te maken heeft.

Ik hoop dat ik nog duidelijker ben om advies te krijgen.

Hartelijk dank voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Error: 25099 during Java installation is jou probleem al behandeld en zou de oplossing moeten staan.

Joke

Natuurlijk heb ik dit op google allemaal al onderzocht, maar helaas heeft niets geholpen.

Je moet een oude versie verwijderen, maar die kan ik juist niet vinden.

Je moet in taakbeheer dingen van die java verwijderen, maar ook die komen niet in de lijst bij mij voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.