Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen Java meer sinds SP 2


Sophie 1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt want het logje was hier onlangs nagekeken.

Dat het wijst op een update poging ( hihi) weet ik nu ook weer, bedankt. Er zijn minstens 20 pogingen gedaan zonder succes.

Maar bedankt voor het controleren van het logje.

error 25099 unzipping core files failed zegt hij nog steeds wanhopig.

(Via google las ik dat iemand baat had bij deze oplossing:

I would make sure the %ProgramFiles%\Java\jre6\ and %APPDATA%\Sun\Java\jre1.6.0_10\ directories are empty.

Are any of the Java files still in use? Try rebooting or using ProcessExplorer to find files that are still running out of the jre6 directory.)

Maar waar moet ik dat intypen en hoe?

Al geprobeerd via uitvoeren, maar ik kreeg gegevens van de recente download en een map van Java van 28-2-2008 en die kan ik niet verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het Google-bericht moet je volgende mappen verwijderen : C:\ProgramFiles\Java\jre6 en C:\Gebruikersnaam\APPDATA\Sun\Java\jre1.6.0_10. Ofwel kan je de locatie van die mappen vinden door onderaan de mapnaam in het vakje "zoekopdracht" te tokkelen, ofwel ga je via "Deze Computer" de hele root af en kom je zo op je bestemming (indien deze mappen effectief op je PC aanwezig zijn) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het echt niet vinden, als ik dat allemaal intyp krijg ik een rood kruis "kan de mappen en bestanden niet vinden".

Het zou toch te gek zijn dat zo'n leeg mapje de installatie onmogelijk maakt.

Moet ik bij Vista bij zoekopdracht intypen, want dan doet hij niks.

En als ik op uitvoeren klik en dan in dat venster tik, krijg ik dat kruis.

---------- Post toegevoegd om 07:14 ---------- Vorige post was om 07:12 ----------

Laat het maar erbij, want het kan toch niet opgelost worden.

Wat mis ik aan Java?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die mappen bij documenten enzo, maar daar heb ik gister gezocht en ik kan geen java vinden. Staat er ook niet bij en toch heb ik onlangs bij de mappen de dingen zien staan die mislukt zijn, dat kon ik aan de datum zien, en die heb ik verwijderd want de mappen zijn dan wel aangemaakt, maar het belangrijkste is niet geinstalleerd, als ik het zo goed zeg en toen stond er die map tussen van versie 6. 10.1 als ik het goed heb en die was van 28 februari 2008 en die zou ik dus met die unlocker moeten kunnen verwijderen.

Ik moet zo naar Rotterdam, oppassen bij mijn dochter en zal daar op de pc verder lezen, maar kan eigenlijk niets doen, dus als ik niet reageer, dan graag even wachten tot ik morgen wat kan doen. Dat je niet denkt dat je tegen een lantaarnpaal praat, want ik neem alle adviezen heel serieus en ben er ook heel dankbaar voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie!!!!!!!!!! Het is gelukt en hoe?

Ik was aan het zoeken naar Windows Mail op mijn Vista en kon hem niet terugvinden en ik wilde hem opnieuw installeren. Enfin dat lukte niet, dus toen naar FF/Mozilla om Thunderbird binnen te halen en toen kwam ik hier http://help.mozbrowser.nl/firefox/faq-antw.html#q1.3 en zodoende wel bij dezelfde vensters die ik tig keer gezien had, maar nu zonder foutmelding kon ik de nieuwste versie binnenhalen. Vreemd, maar waar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.