Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voor Jean -Pierre , even geduld ,zoek paint . Voor Angel ; ik denk het niet , ook nog nooit van gehoord ! Maar in vooravond heb ik laptop moeten afsluiten met aan-uit knop seconden lang in te drukken en dat is niet goed ! Nu komen de problemen ; < wachtwoord en gebruikersnaam kontrolleren > waar zal ik dat doen? Nogmaals ;< de url is niet geldig en kan niet worden geladen> Heb diagnotisch ras- rapport opgevraagd en gebruikersnaam en computernaam zijn ok. Wat nu?? oswald

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, Oswald

Dit probleem werd bij sommige gebruikers opgelost,

door die Wrapper module uit te schakelen, maar aangezien je zegt

dat je die niet op je PC hebt, zal het probleem een andere oorzaak hebben.

Ga nu maar eerst verder met de raad, die Kweezie Wabbit en Jean-Pierre je gegeven

hebben.

Groetjes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ; bedankt voor info ; voor wat gebruikt men een wrapper module ? Dan laat ik eens nazien of er zoiets in laptop inzit ! Screen shot schijnt niet te functioneren . Wat ik wel kan mededelen is dat het altijd <FOUTMELDING 721 > betreft , mogelijk hebt u daar iets aan ! mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Kweezie Rabbit ; neen geen vpn !

---------- Post toegevoegd om 23:15 ---------- Vorige post was om 23:02 ----------

Denk dat < Angel > gelijk heeft ; ik moet < wrapper module > uitschakelen ! Het komt van FIREFOX !!! Wel ANGEL hoe moet ik dat in module < beheer > DE-ACTIVEREN ????? Heb al gezocht maar niet te vinden! Anders doe ik firefox weg en ga terug INTERNET EXPLORER , dat is ook een oplossing voor dat vervelend probleem . Mogelijk weet u raad ? mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.