Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

sorry maar ken de namen niet meer maar kan ik die nog terugvinden dan ?? maar waren sites die men me voorstelde te verwijderen ?

maar krijg nog dat bericht van rtl70.bpl dat ik het terug moet dowloaden het probleem is niet altijd konstant maar meestal als ik met films bezig ben ??

graag jullie mening en eventueel jullie oplossingen bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik denk dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen ! zou het mogelijk zijn dat ik dat rtl70.bpl moet instaleren ??? dat stellen zij toch voor met die mededeling die er op mijn pc komt.

---------- Post toegevoegd om 05:48 ---------- Vorige post was om 05:47 ----------

ik heb windows mediaplayer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen programma.

Dat heeft een programma nodig om goed te werken.

Vergelijk dat met dll bestand.

Zonder dll bestand zal een programma niet starten.

Ik weet dus niet welke programma bij u dit mist.

In ieder geval heb ik dat op mijn computer nergens een programma staan die blp bestand nodig heeft.

Media player heeft geen blp bestand nodig zover ik weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als films download en ze in mappen wil zetten komt regelmatig dat bericht erop van rtl70.bpc dan moet ik terug naar bureelblad om terug die file waar ik op download en dan kan ik die film in de map die ik wens plaatsen is beedje verveelend dat was geen probleem vroeger ?

als ik nieuwe windows zou downloaden zou het dan kunnen dat dat bericht van "kan rtl70.bpc niet vinden en moet terug gedownload worden " dan eventueel zou verdwijnen ?? om fims te bekijken heb ik geen probleem mee gaat via windows mediaplayer

hoop dat je hiermee verder kan helpen alvast de groetjes en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.