Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik download van pirate bay vroeger van limeware nooit problemen met downloaden nu ook niet maar als ik mijn rechter muisknop gebruik krijg ik dat bericht van explorer.exe "toepassing kan niet gevonden worden . Het opnieuw installeren van deze toepassing kan probleem verhelpen " ?? alleen waneer ik de gedowloade films van naam wil veranderen op er nederlandse tekst op wil zetten (namen van film en tekst moeten overeenkomen ) als ik dan terug naar startpagina ga en terug naar men muziek en filmmap ga lukt het eventjes daarna weer opnieuw dat gericht ??

drom hoe moet in die rtl70.bpl terug installeren ?? en ken geen reaconverter ?? wasda ?? ben maar een amateurke he haha . Misschien jullie weer een stapje verder ?? na deze uitleg? hopelijk ?

---------- Post toegevoegd om 20:53 ---------- Vorige post was om 20:48 ----------

effe om te reageren op die converter ik had wel eens een Divx-converter gedownload maar heb die terug verwijderd (sorry mijne euro viel door die naam converter ? weet niet of dat jullie helpt ?? )

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.