Ga naar inhoud

Recovery CD


Airandius

Aanbevolen berichten

Het is maar goed dat ik laatst per ongeluk mijn BIOS actief heb gemaakt. =)

Heb het aangepast in de bios en het pakte de cd. (Ben nu op laptop.)

=============================================================

Het vroeg of ik van de CD wou starten, ik gaf aan ja.

Toen kwam er een balk dat windows files aan het laden was. Toen die vol was ging hij even over op wat leek normale windows lader en nu zit ik in een Windows scherm op een hele lage resolutie lijkt het wel en gebeurd er niets.

Ik heb een grote muis die ik kan bewegen in het scherm maar daar blijft het bij.

Oeps, terwijl ik typte kwam er een scherm voor. :)

Vroeg of ik wou installeren en klikte ja, nu is die nog wat aan het laden.

Moet ik nu vanaf hier installeren? Als die niet aangeeft dat de computer geleegd word kan ik dan gewoon mijn C en D formatteren en dan vanaf de CD draaien?

Ik kan nu via de cd installeren maar het geeft weer aan dat als ik op C installeer dat het ouder windows bestanden naar een andere folder verplaatst. Moet ik in dit geval dan formatteren?

Hierboven staat het proces van het hele gedoe hiervoor. Heb niet veel te doen dan wachten. =P

=============================================================

Ik vond per ongeluk de optie om de station te formatteren, dit heb ik dan ook gedaan en nu word alles geïnstalleerd denk ik. =)

Zal bij een probleem meteen posten. :P

aangepast door Airandius
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je de kaart vervangt verwijder dan eerst de oude nvidia drivers.

Sluit dan de pc af en vervang de kaart en start dan terug op.

Daarna kun je de cd/dvd van de nieuwe kaart gebruiken om vista 32bit drivers te instaleren.

Goede keuze trouwens om die HD 4870 te nemen,ik heb die namelijk ook en dat is een goede gamer's kaart.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc heeft dus geen enkele drivers meer. :P Geeft die tenminste aan, dat hij nu via de VGA van de moederbord werkt. (Ook al zit de scherm aan mijn DVI kaart vast.)

Moet eerst mijn internet aan de praat krijgen.

En de installatie herkent de usb adapter maar niet. (Tijdens installatie, vraagt het om mijn draadloos adapter aan te sluiten maar als ik dat doe krijg ik geluidje en gebeurd er niets.

Heb alle usb slots al geprobeerd en met draad is geen optie.

Ik krijg overigens een ander geluidje bij het inpluggen van mijn draadloos adapter dan dat ik normaal kreeg.

aangepast door Airandius
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik, en als ik de usb aansluiting er in stop gebeurd er dus niets, het schermpje dat ik de usb moet aansluiten blijft staan en na een tijdje geeft het een error aan.

Heb alle usb slots al geprobeerd. Zowel direct in moederbord als aan de voorkant.

Het geeft wel een geluidje aan, maar verder dus niets.

Als ik op enter druk krijg ik een error dat de versie niet correct is voor mijn windows. =/

Over het geluidje:

Als ik een usb apparaat dat werkt (bijvoorbeeld een stick) inplug dan hoor ik: 'Du Di" als ik echter de gigaset inplug hoor ik: "Du Du Du Du".

Blokkeert mijn computer het ofzo?

aangepast door Airandius
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.