Ga naar inhoud

Recovery CD


Airandius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nja, de (gokje) 12e keer dat ik herstarte en install opnieuw deed pakte Vista mijn usb adapter wel. Als hij dat blijft doen maakt het niet uit.

Ik zit er nog wel over in dat mijn GPU niet herkent word door Vista maar steeds op de moederbord gaat. Is dit normaal omdat ik nog geen drivers heb geïnstalleerd? Want ik dacht dat hij dat automatisch zoekt of dat het bij de installatie van Vista zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als uw videokaart drivers niet werkt dan maakt Vista zelf een emulatie driver voor uw scherm. Het is niet via uw moederbord maar wel degelijk via de scherm anders zou je zelfs niet kunnen installeren.

Ga naar configuratiescherm en zie je daar PhysX

Dan dit doen:

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik gewoon wacht met het installeren tot ik mijn nieuwe kaart heb.

Ik zie weinig nut om de drivers handmatig te installeren alleen maar om dan over 1-2 dagen het weer weg te halen.

(Windows update geeft aan dat hij drivers wil downloaden voor mijn kaart, dat zegt dus genoeg waarom mijn kaart nog niet werkt.

Ik heb echter wel een vraag over de updates, een kennis van mij en zijn familie (hij werkt als IT'er ofzo) zegt dat de laatste Windows Update veel BSOD's/Zwarte Scherm veroorzaakt. Klopt dit? En zo ja welke update is dit zodat ik die niet installeer. Windows wil stuk of 90 installeren. =)

aangepast door Airandius
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.