Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rechts onderaan in de taakbalk, zie je daar soms geen icoontje van bestanden in de wachtrij? Moet wel zeggen dat hier zeer straffe oplossingen te lezen vallen.

Superjona, welk besturingssysteem staat op die computer?

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bestand dat klaar staat om te branden, staat steeds in een wachtrij, en word normaal rechts onderaan in het scherm vermeld: er staan bestanden in de wachtrij om naar schijf te branden. Klik eens rechts op dat bestand en klik op eigenschappen. Je zal zien dat het bestand geen eigenschappen heeft, maar een 0 bytes bestand kan wel een functie hebben, alhoewel het geen eigenschappen heeft. Wat ik in jouw plaats zou doen is een nieuw onderwerp openen in het forum gedeelte "bestrijding spyware & virussen". Het zou me niet verwonderen moest er één of ander soort trojan op je computer staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens het volgende:

Start op in Veilige modus.

Ga naar volgende map:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\CD Burning

Staat daar het bestand of andere bestanden(misschien .bin-bestanden)?

Probeer ze eens te verwijderen.

Start daarna de pc via de normale manier op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze site zegt ook niks.

Probeer eens met deze en dan op formateren of zo.

Als het dan niet lukt dan computer opstarten en tokkelt op f5 dus niet f8

Kies veilig modus zonder netwerk.

Log in als administrator

Zoek dan het bestand op en probeer dan te verwijderen.

Als het dan niet lukt probeer dan eens de herstelpunt terug te zetten van voor de probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je via de zoek-functie eens naar de map cdburner zoeken?

Ik weet niet of je de locatie van dit bestand weet, maar misschien kan je het wel verwijderen als je eens opstart via ubuntu en dan naar het bestand zoekt.

Wat ik nog heb gevonden is het volgende:

- Vink bij de eigenschappen van het bestand eens alles uit

- Sluit via ctrl-alt-del explorer.exe af en verwijder het bestand dan

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.