Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet of je de locatie van dit bestand weet, maar misschien kan je het wel verwijderen als je eens opstart via ubuntu en dan naar het bestand zoekt.

Vanuit Ubuntu verwijderen???? , Weer iets nieuws, moet je mij eens aanleren hoe je dit uitvoert.

Lees mijn bericht #14

Open een nieuw onderwerp in bestrijding spyware en virussen met een HJT logje erbij, kape zal je wel verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit Ubuntu verwijderen???? , Weer iets nieuws, moet je mij eens aanleren hoe je dit uitvoert.

Lees mijn bericht #14

Open een nieuw onderwerp in bestrijding spyware en virussen met een HJT logje erbij, kape zal je wel verder helpen.

Seniorke, Wat Jürgen hiermee bedoelt is het gebruik van een Live OS, vb Ubuntu of Bart XP. Wanneer je met deze opstart is een geen windows bestand in gebruik en kan je in principe bestanden gemakkelijk verwijderen.

Dit is echter pas nodig, als vb unlocker niks aangeeft. Wat gaf dit trouwens? Ik zie niet meteen antw hierop.

Wat gebeurt er als je exact ditzelfde bestand opnieuw gaat toevoegen op de cd en dan opnieuw probeert te verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit Ubuntu verwijderen???? , Weer iets nieuws, moet je mij eens aanleren hoe je dit uitvoert.

Wel dit doe je door op te starten via een live cd van ubuntu, maar elke andere distro is goed.

Je bladert naar het gewenste bestand en je probeert het te verwijderen.

Een omslachtige en misschien wat overdreven manier, maar je bent er dan wel zeker van dat geen enkel windowsprogramma de boel zal blokkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Superjona

Wat Jurgen bedoelt is , Ubuntu downloaden, het ISO bestand naar een schijfje branden.

Met dit schijfje de computer opstarten, en kiezen voor LIVE CD.

Op deze manier kun je UBUNTU gebruiken, zonder dat het op de computer geïnstalleerd word. Als jij later ondervind dat UBUNTU ook iets voor jou is, kun je het dan ook op de HD van je computer installeren. Opstarten in LIVE word door velen gebruikt om Ubuntu te testen , en word dus niet op de computer geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.