Ga naar inhoud

HELP!! belangrijke afbeeldingen niet te kopiëren


ricje20

Aanbevolen berichten

Er is daarnet (bij toeval) een computer expert langsgekomen.

Ik heb gevraagd of hij het kon oplossen en dat is gelukt.

Ik weet niet hoe, maar hij deed van alles.

Dus de afbeeldingen zijn weer terug en hij geeft geen foutmelding meer.

Ik dank jullie zeer voor jullie goede hulp en genomen moeite.

Mvg,

Ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is de tweede keer dat deze discussie van opgelost naar niet opgelost gaat.

Ik ben een tijdje verdergegaan met de afbeeldingen van deze keer schijf T:\ (een andere serverschijf waar ik alleen info af kan halen) naar C:\ (het zijn er heel wat) waarna ik WEER een andere foutmelding kreeg... (volgens mij is deze niet zo moeilijk):

Kan "naam van afbeelding" niet kopiëren. Kan het opgegeven bestand niet vinden.

Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.

Daarna stopt hij weer met kopiëren.

Als ik het daarna gewoon weer opnieuw probeer begint hij weer bij het begin... Als hij bij de net afgewezen afbeelding komt stopt hij gewoon weer en geeft dezelfde foutmelding aan. dus hij slaat hem daarna niet over of verwijdert hem ook niet.

...Volgens mij klopt alles aan de afbeelding, naam en locatie...

Kunnen jullie mij opnieuw helpen...?

Mvg,

Ricje20

aangepast door ricje20
Verkeerde shcijf aangegeven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen

Herstart de computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

..... Ik zag dat het definitief dingen van de computer zal verwijderen... :bawling: Dit kan ik niet op deze computer laten draaien omdat er zeer belangrijke gegevens opstaan... Niet alles zal als goed gezien worden door zo`n programma :bawling:

Ik hoop dat jullie met meerdere oplossingen kunnen komen.

mvg,

ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de standaardmethode waarin CCleaner hier aangeboden wordt en waarop je het moet gebruiken, is er geen kans dat er belangrijke zaken worden gewist van je PC. Het gaat hier enkel om overbodige of foute onderdelen, bestanden of registeringangen die verwijderd worden. Aan documenten, afbeeldingen of andere persoonlijke gegevens komt CCleaner niet aan.

Maar of dit voldoende vertrouwenswekkend is voor jou om dit programma toch te gebruiken, moet je uiteraard zelf uitmaken. Aan jou de keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de standaardmethode waarin CCleaner hier aangeboden wordt en waarop je het moet gebruiken, is er geen kans dat er belangrijke zaken worden gewist van je PC. Het gaat hier enkel om overbodige of foute onderdelen, bestanden of registeringangen die verwijderd worden. Aan documenten, afbeeldingen of andere persoonlijke gegevens komt CCleaner niet aan.

Maar of dit voldoende vertrouwenswekkend is voor jou om dit programma toch te gebruiken, moet je uiteraard zelf uitmaken. Aan jou de keuze !

... ok ... i`ll give it a try :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat er veel te lange jpg namen zijn?

Officeel kan NFTS maximaal 256 letterstype bevatten maar mogen geen vreemde tekens hebben. Op een onbekende reden kunnen er toch vreemde tekens staan.

Nee, dit is niet het geval. Het zijn allemaal namen zoals: 7023002.jpg en 7023002a.jpg (dit is er een die niet wil kopiëren). Dit zijn de artikelnummers van de producten.

mvg,

ricje20

aangepast door ricje20
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je afbeeldingen eens te kopiëren met Roadkill's Unstoppable Copier.

Na downloaden pak je het RAR bestand uit en klik je op de executable om het programma te starten.

Het programma hoeft niet geïnstalleerd te worden.

Hier vind je meer uitleg, over hoe je het programma kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.