Ga naar inhoud

HELP!! belangrijke afbeeldingen niet te kopiëren


ricje20

Aanbevolen berichten

GULP.....!!!!!!!

Toen ik gisteren voor kweezie wabbit's geniale idee nog een paar afbeeldingen probeerde te kopiëren kreeg ik een nieuwe foutmelding bij ELKE Afbeelding!!!

... Ik kom er net achter dat hij elke afbeelding die ik toen probeerde te kopiëren verwijderd heeft.....!!!!

de foutmelding was Van Netdrive: een bepaalde server bij ons.

Upload for file /Afbeeldingen/"naam afbeelding".jpg failed, 553 Can't open that file: permission denied

Kunnen julie mij hier weer mee helpen...???

aangepast door ricje20
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nadat ik Recuva "gedownload" heb kan ik het 'Programma' Nergens meer terugvinden... Er is ook een betaalde versie, Ik weet niet of u bedoelt dat die nodig is maar ik mag niet betalen voor een programma...

Ik Kan nergens vinden hoe je eigenaar van een map wordt, en wat dat inhoud... wat zou ik kunnen als ik 'the ownership of the map' heb??

aangepast door ricje20
van alles
Link naar reactie
Delen op andere sites

Recuva is een gratis programma. Gewoon op de link klikken en de download start automatisch. Sla het exe bestand op en dubbelklikken om te installeren.

Als de bestanden kunnen gerecoverd worden, laat ze dan best restoren op een andere schijf dan deze waarvan ze gewist werden.

Welke windows gebruik je?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Windows XP.

Ik kan niet opslaan als.

Als ik daar kom moet ik gewoon op save file klikken en dan start hij in een of ander vaag schermpje (zoals altijd bij deze computer) maar het gaat niet zoals het hoort.

Hij staat ook nergens opgeslagen en ik kan hem niet vinden als ik de hele computer doorzoek op 'Recuva'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (de goede) recuva gedownload en de scan gedaan. Maar op meerdere (net iets te veel) schijven is het mislukt en bij meer dan de helft van de afbeeldingnen die er wel waren stond:

Geen voorvertoning beschikbaar

Ik heb nog een scan geprobeerd en probeerde te zoeken op de F:/ schijf..........

Maar dat is natuurlijk een 'serverschijf' en die staat niet op deze computer en ik kan daar dus niet zoeken...

aangepast door ricje20
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans is recuva een goed programma.

Wat je misschien nog kan doen doch ik geef weinig kans is dit:

Download ubuntu

Brandt het op cd of dvd

Start de computer op met de cd of dvd

Kies voor Live

Er wordt niks geinstalleerd.

Kies taal en toetsenbord.

Dan komt je in windows achtige scherm

Probeer het zo eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.