Ga naar inhoud

Mijn laptop vindt mijn externe hardeschijf niet


anecheran

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het lampje van mijn externe brandt niet en er gebeurd gewoon niets

Waarschijnlijk een probleem met de voeding van de externe schijf.

Als er nog garantie op de schijf is, kan je ze binnen doen voor nazicht en herstelling.

Als de garantie verlopen is kan je de schijf ook binnen doen of proberen het zelf op te lossen door de behuizing open te maken.

Eventueel in een andere behuizing inbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk een probleem met de voeding van de externe schijf.

Als er nog garantie op de schijf is, kan je ze binnen doen voor nazicht en herstelling.

Als de garantie verlopen is kan je de schijf ook binnen doen of proberen het zelf op te lossen door de behuizing open te maken.

Eventueel in een andere behuizing inbouwen.

Het lampje van de schijf knippert alleen eenmalig als ik hem in het stopcontact steek. 1x bleef het lampje knipperen en brandde toen de hele tijd en toen deed de schijf het. Dat was woensdag. Maar daarvoor brandde het lampje ook al niet, maar omdat hij het dus laatst deed heb ik nog hoop...

---------- Post toegevoegd om 16:11 ---------- Vorige post was om 16:04 ----------

En zojuist een minuut geleden deed hij het weer??? Maar morgen doet hij het waarschijnlijk weer niet.. wat is er aan de hand met mij externe hardeschijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.