Ga naar inhoud

Mijn laptop vindt mijn externe hardeschijf niet


anecheran

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

het is niet omdat de winkel geen garantie meer geeft, dat de schijf ook daadwerkelijk buiten de garantie van de fabrikant valt.

Check hier ( WD Support > Warranty Services > Warranty Services for End User Customers ) eens bij Warranty Check aan de hand van het serienummer van je schijf hoe het staat met de fabrieksgarantie !

Zie mijn ervaring hier : http://www.pc-helpforum.be/f111/externe-harde-schijf-western-digital-my-25970/

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het verstandig om alle data er af te kopieren als die het weer eens doet als je dat nog niet gedaan had.

Als je geen garantie kunt claimen bij WD dan kan je altijd nog de schijf uit de behuizing halen en direct aansluiten op de computer, vanuitgaand dan dat dit niet een model is waar de usb connector op de PCB van de hdd gebakken zit. Dan zou je hem in een s-ata poort van de PC kunnen aansluiten.

Waarschijnlijk is er iets mis met de controller van de behuizing, dus ik denk dat je gewoon een andere zult moeten aanschaffen.

Mocht het een 2.5 inch model betreffen dan is het misschien de moeite waard om een usb stekker te gebruiken waarvan er eentje in de behuizing gaat en 2 in de PC, dit zou misschien wel de oplossing kunnen zijn.

CBU-3l.jpg

aangepast door SigSauer
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.