Ga naar inhoud

Hoe juist inhoud van pc weergeven


ruud

Aanbevolen berichten

Bij mij is dat niet gebeurd. Ik download steeds een progje en kies nooit voor installeren. Uiteraard heb ik ook een firewall. Dan scan ik het progje eerst met Malwarebytes (rechts klikken) alvoor ik het installeer. Als je defensief je pc gebruikt en minstens 1x per week je pc scant, ook met Malwarebytes dan voorkom je problemen.

Maar bedankt voor het melden. Dat is nuttig voor de minder ervaren pc-gebruiker.

Groetjes,

Crowe

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn hier een beetje off topic aan het gaan, maten! Zorg dat dit topic niet 'vervuild' geraakt door berichtjes te plaatsen die niet tot het topic behoren.

Als je kritiek of opmerkingen hebt over iets/iemand, stuur hem/haar dan gerust een privébericht, maar niet tussen deze berichtjes door aub!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met SIW (Software Infomation for Windows) heb je zowel de hardware als de software in het overzicht.

Wel enkel voor eigen gebruik wat dit programma geeft ook de installatiesleutels van de software en de opgeslagen pswoorden weer.

Dit kan best handig zijn als je wat vergeten bent maar het rapport is dus niet om te delen met anderen en zeker niet om op een publiek forum te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.