Ga naar inhoud

Hoe juist inhoud van pc weergeven


ruud

Aanbevolen berichten

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een veel beter progje is het gratis PC Wizard 2010.

Bij Win 7 installeren als administrator. Hiermee krijg je volledige info over hard- en software,drivers, directx, wachtwoorden, temperatuur en nog veel meer.

Het is in het Nederlands (kan je aanvinken desnoods in opties)

Een echte aanrader.

Crowe

aangepast door Crowe
Link wordt tijdelijk uitgeschakeld tot goedkeuring van onze virus-expert
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crowe: dit programma geeft geen overzicht van alle software op de pc, en toont tevens de wachtwoorden van webmail accounts en andere. Dus voorzichtig mee omspringen. Programma liep bij mij vast in Windows 7. Installeert ook Ask toolbar, mijn firewall gaf waarschuwing.

@Ruud: Via Configuratiescherm kan je nog altijd een mooi overzicht krijgen van geïnstalleerde software op de pc.

  • Bij Windows 7 (en Vista?) is dit Start/Configuratiescherm/Programma's.

  • Bij Windows XP is dit Start/Configuratiescherm/Software

Of probeer de methode die Jean-Pierre hierboven schreef.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook Win 7 64 bit en het progje loopt als een trein. Je moet het wel opstarten als administrator! Als je echt alles wil weten over je software en of je updates van Windows volledig zijn dan moet je het volgende gratis programma eveneens installeren.

PC Helpforum moderator bericht:
Dat programma geeft TEVEEL software sleutels weer en ook daarom heb ik de link verwijderd.

Crowe

aangepast door Crowe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape heeft mij bevestigd.

PC Wizard 2010 installeert in principe wel een goed programma maar installeert ook malware AskInstallChecker

De link de vermeldt blijft dan ook verwijdert.

Je kan wel vermelden om AskInstallChecker niet te installeren maar tijdens de installatie probeert het bestand tot 2 keer toe de AskInstallChecker te installeren + add-ins in de browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft,

Dat klopt maar bij het installeren van de meeste gratis programma's gebeurt dat. Daarom altijd alert zijn bij de installatie. Steeds de installatie van toolbars of andere add-ons uitvinken! Het is daarom wel veiliger de link niet te plaatsen om de computerleek te beschermen. Spijtig want het is een zeer knap programma.

Crowe

aangepast door Crowe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Crowe,

Ik vind het heel fijn dat je programma voorstelt wat uw goed recht is want het is een open forum.

Maar alvorens voor te stellen liefst eerst testen en kijken of een gewone pc leek dat ook kan zonder problemen.

Uitvinken van toolbars is niet voldoende want ervoor wordt al een malware geinstalleerd.

Alleen firewall ziet zoiets en bij mijn geval had hij mij verwittigd (comodo) maar in tegenstelling tot vele andere leest ik eerst wat de firewall zegt. Als ik deze forum niet had dan had ik niet geweten dat het een malware is.

Zo ziet je dat ook bekwame PC leek ook in de val kan gelokt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.