Ga naar inhoud

nieuwe pc budget ongeveer €800


bergkid

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok ik heb hem weer ff geopend aangezien ik wat dingen heb samengesteld.

ik zit alleen in over de kast (of deze wel de lucht goed doorlaat enzo).

=1&product[245679]=1&product[259717]=1&product[252927]=1&product[226359]=1&product[242662]=1&product[7517]=1&product[225309]=1&product[256465]=1&product[231072]=1"]dit is mijn samenstelling, wat denken jullie er van?(het is inderdaad nogal boven mijn eerste budget maar dat zal ik dan maar moeten veranderen en ik heb windows er uit gegooid want dat hadden we blijkbaar nog liggen voor 1 pc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kast zuigt wel lucht naar binnen maar er zit geen fan aan de achterkant om het eruit te blazen.

Ik neem aan dat wilt overclocken omdat je de 1600MHz modules pakt, zelfde geld eigenlijk voor die MSI GTX460 Hawk aangezien deze echt gericht is op overclocken.

Als je dat toch niet gaat doen dan kun je net zo goed de GTX460 van Gigabyte pakken deze heeft ook 2 ventilatoren en is toch weer zo'n 30 euro goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm nou ik was het eigenlijk wel van plan om te doen als ik over een paar jaar weer wat te veel achter ga lopen, maar ik kan later toch nog altijd een extra koeler instaleren achter in de kast? wat voor een ventilator zou er volgens jou in kunnen (Ik heb gekeken naar de hoogte van de ventilatoren) (ik heb een goedkope uit gezocht):

Scythe Kama Flow 2 2200rpm - Ventilatorhuis - 80 mm - zwart

Scythe Gentle Typhoon 1850 rpm- Ventilatorhuis - 120 mm - zwart

Antec TriCool - Ventilatorhuis - 120 mm <-------------------- deze denk ik dat redelijk is maar die daar onder is ook wel goed denk

Arctic Fan 12 PWM - Ventilatorhuis - 120 mm - zwart

Cooler Master Neon L.E.D. Fan TLF-S12 - Ventilatorhuis - 120 mm - groen

aangepast door bergkid
mijn mening er bij gezet over welke het beste lijkt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan boven en onder in de kast een 120 of 140mm ventilator plaatsen, aan de zijkant kan je 2x 120mm installeren en achter ook een 120mm ventilator.

Ik zou zelf de Be Quiet Silent Wings Pure 120mm of Tacens Aura Ice of Pro 120mm aanraden, deze zijn zeer stil en verplaatsen flink wat lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoelde niet de tri-cool maar de artic fan, maar goed die produceert 10-23.5 dBA en die tacens aura pro 9dBA en tacens aura ice 14 dBA.

ik ga dan denk voor de tacens aura ice. dan kom ik op 933 euro uit ongeveer. dan kan ik er nog 1 (ofzo) vragen voor mijn verjaardag en dan denk ik dat ik wel genoeg lucht toevoer heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik deze pc rond de kerst ga kopen. dit lijkt mij een redelijk moment, wat denken jullie?

ik wil dit rond die tijd doen omdat er dan waarschijnlijk nieuwe videokaarten uit gaan komen en daardoor de prijs voor videokaarten nog wat kunnen zakken maar ik twijfel over dat moment omdat de processoren nu laag zijn qua prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.