Ga naar inhoud

nieuwe pc budget ongeveer €800


bergkid

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok ben ik weer ;p

zou het niet beter zijn voor mij om deze kast te nemen in plaats van deze

  • de xigmatek is goedkoper (iets kleiner) dan de three hundred,
  • maar de three hundred heeft meer ruimte(is dus iets groter)
  • de three hundred heeft een Luchtfilter
  • en een snelheidsregelaar voor ventilator
  • en meer aanwezige ventilatoren
  • maar de three hundred heeft minder plaats voor ventilatoren dan de xigmatek

de xigmatek heeft er 7 waarvan 1 die aan de onderkant zit en waarvan ik denk dat die voor mij nutteloos is aangezien ik hem dan op een verhoging moet zetten en de prijzen worden ongeveer gelijk aangezien ik bij de xigmatek nog een fan er bij zou (moeten) halen.

dus welke denken jullie dat beter voor mij zou zijn ?

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar de xigmatek heeft meer Totaal Expansion Bays (Vrij)

de three hundred heeft:

3 ( 3 ) x vooraan toegankelijk - 5.25" x 1/2H

6 ( 6 ) x intern - 3.5" x 1/3H

de xigmatek heeft:

5 ( 5 ) x vooraan toegankelijk - 5.25" x 1/2H

1 ( 1 ) x vooraan toegankelijk - 3.5" x 1/3H

5 ( 5 ) x intern - 3.5" x 1/3H

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan kom ik momenteel op dit uit met mijn samenstelling

=1&product[231072]=1&product[256465]=1&product[225309]=1&product[7517]=1&product[242662]=1&product[226359]=1&product[245679]=1&product[309177]=1&product[248867]=1"]azerty

heeft iemand nog iets er op aantemerken dat goedkoper kan of beter terwijl het toch enig sinds het zelfde blijft qua prijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik weer :P,

nu zit ik te twijfelen over de voeding, of die wel genoeg is.

Ocz ModXstream600 deze leek mij in eerste instantie wel goed maar is 600 watt wel genoeg?

Ocz ModXstream700 maar toen begon ik te denken is 600 wel genoeg? dus kwam ik bij deze uit.

cooler master Gx RS dus ging ik hoger zoeken voor het zelfde geld en kwam ik bij deze maar is deze wel goede kwaliteit? en als ik 750 toch niet nodig heb maar 700W genoeg is zal ik dan de OCZ 700 nemen of deze?

conclusie: zit ik met 600W genoeg? of heb ik 700W nodig? of toch 750W om zeker te zijn dat ik goed zit? en is de kwaliteit van deze producten wel goed genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja voor zover ik gezien heb zijn de modxstream en stealthXstream allebeide van goede qualiteit en zou de modxstream de stilste zijn van de voedingen en de stealthxstream de beste voor gamers (maar bij de stealthxstream kon ik zo gauw geen reviews vinden en bij de modxstream wel en die zijn positief). maar goed dan kan ik beter nu een 10 euro meer neer leggen en dan zeker zijn dat ik niet te kort kom dan dat ik over een half jaar toch een 80 euro weer moet neerleggen omdat 600 niet genoeg bleek te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.