Ga naar inhoud

nieuwe pc budget ongeveer €800


bergkid

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

gigabyte heeft nog niet gereageert maar ik hoorde al dat de snelheid van de I7 950 toch max 1333 MHz is en dat het voor de videokaart dus niet gek veel uit maakt hoe snel het geheugen is.

wat denken jullie zou het werken als ik 2x 2gb van 1600 MHz er in zet en 1x 2gb 2200 MHz. zou hij dan een error geven ofzo? want anders zou ik dit later langzaam kunnen gaan vervangen (over een jaar ofzo). de videokaart zal namelijk toch ook gebruik maken van het ram geheugen en die heeft wel een lees snelheid van 4,2 GHz dus die wil ik wel enig sinds tegemoet komen daarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt echt niet veel uit, hier gaat jou videokaart niks van merken. Ik zou eerlijk gezegt niet 2 verschillende snelheden bij elkaar doen, ik zeg niet dat het niet zal werken maar de kans bestaat wel dat het systeem hierdoor instabiel wordt zeker als je van verschillende merken pakt.

Hier kun je overigens ook lezen dat jou RAM geheugen makkelijk de videokaart kan bijhouden.

http://en.wikipedia.org/wiki/DDR3_SDRAM

aangepast door SigSauer
Link naar reactie
Delen op andere sites

gigabyte heeft gereageerd en zei bijna het zelfde als wat jullie zeiden.

moet nog sowieso 7 dagen wachten tot ik het kan bestellen dus tot die tijd zal ik alles nog controleren en misschien wat vragen maar daarna zijn jullie van mij af ;)

(al zal ik nog wel wat mensen komen helpen voor zover ik dat kan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb alles wat ik bij azerty ga halen in 1 lijstje gezet en dat is dit geworden:=1&product[239592]=1&product[349910]=1&product[94646]=1&product[245679]=1&product[242662]=1&product[7517]=1&product[225309]=1&product[72617]=1&product[212478]=1&product[258740]=1&product[116330]=1"]

azerty final

ik ben 500 honderd boven mijn oorspronkelijke bedrag maar goed XD hier moet ik voorlopig een hele tijd mee doen. hebben jullie nog iets aan te merken op deze samenstelling? anders plaats ik hem volgende week zaterdag of de maandag er op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.