Ga naar inhoud

nieuwe pc budget ongeveer €800


bergkid

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok, nieuwe vraag:

als ik de colorful geforce GTX 460 igame 1gb neem met dit moederbord dan heb ik toch een flex sli brug nodig? als ik sli wil gaan draaien door 2x de colorful er in te gaan zetten.

zou dat ook moeten als ik bijvoorbeeld de colorful en de msi hawk sli zou willen draaien (ik dacht dat dit kon aangezien ze allebeide de zelfde GPU hebben)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je kunt geen verschillende gtx460's in SLI zetten, dit komt omdat de fabrikant vrij was in het ontwerp en de opbouw van de bios hierdoor zijn ze niet compatibel.

Je zou kunnen kijken of er een flex sli bridge bij het moederbord zit anders kun je die volgens mij ook nog op azerty kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok?? ik las net op slizone (wat volgens mij de officiele site is van nvidea) zouden er 2 verschillende GTX460's in de sli's moeten kunnen zolang de ene maar geen ander geheugen grootte heeft.

ik citeer van deze site:

Can I mix and match graphics cards that have different GPUs?

No. For example, an XXXGT cannot be paired with a XXXGTX in an SLI configuration. Can I mix and match graphics cards from different manufacturers?

Using 180 or later graphics drivers, NVIDIA graphics cards from different manufacturers can be used together in an SLI configuration. For example, a GeForce XXXGT from manufacturer ABC can be matched with a GeForce XXXGT from manufacturer XYZ.

Can I mix and match graphics cards is one of them is overclocked by the manufacturer?

Yes. A GeForce XXXX GTX that is overclocked can be mixed with a standard clocked GeForce XXXX GTX.

Can I mix and match graphics cards with different sizes of memory?

No. For example, an XXXGT 512MB cannot be paired with a XXXGT 1GB in an SLI configuration

en omdat je zei dat de bios ook niet zou werken met een andere bios citeer ik het volgende van de officiële forum:

- BIOS Version.

-- You can use as many different BIOS versions between the cards you have in SLI as you like.

For a more in-depth look at SLI:

- The Unofficial NVIDIA SLI Technology User Reference Guide

- Nvidia Multi GPU SLI/PhysX Setup Guide.

ik had nog ff verder moeten kijken voordat ik de laatste vraag poste :S

uhm nu is de vraag nog gaat het passen qua grote van de colorful *-)

ik zal hier morgen nog zelf even verder naar zoeken maar als jullie hier het antwoord al op weten dan zou ik dat graag horen.

nog bedankt voor je antwoord sigsauer

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ok, nu zijn de nieuwe videokaarten uit en die komen beter uit de benchmarks.

nou heb ik ook nog even verder rond gekeken en komt de I7 950 ook beter uit de benchmarks voor slechts een 5-10 euro meer.

dus ik heb nu 2 verschillende samenstellingen en mijn vraag is welke beter is =1&product[231072]=1&product[256465]=1&product[225309]=1&product[7517]=1&product[242662]=1&product[226359]=1&product[245679]=1&product[94646]=1&product[319219]=1&product[263310]=1"]I7-870 =1&product[212478]=1&product[72617]=1&product[231072]=1&product[256465]=1&product[225309]=1&product[7517]=1&product[242662]=1&product[245679]=1&product[94646]=1&product[319219]=1"]I7-950.

dit is los van de videokaarten aangezien ik daar ook nog even naar moet kijken.

volgens deze site komt de HD 6850 beter uit de bus dan HD 6870 klopt dit? en waarom zou ik voor de GTX 460 gaan als deze de zelfde prijs heeft als de =on&LEVERTIJD_MAX=on&VERFIJNING_2975[237452]=on&VERFIJNING_2975[237455]=on&GROEP_ID=970&p_tab=8&v_uitgebreid=off&PAGINA=1&SORTERING=prijs_desc"]HD 6850? terwijl deze toch duidelijk slechter is.

maakt het trouwens nog wat uit dat de videokaart een PCI Express 2.1 x16 verbinding heeft?

wat denken jullie? ik denk dat ik dan beter voor een HD 68__ kan gaan dan een GTX 460

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan kom ik momenteel op dit uit met mijn samenstelling

=1&product[231072]=1&product[256465]=1&product[225309]=1&product[7517]=1&product[242662]=1&product[226359]=1&product[245679]=1&product[309177]=1&product[248867]=1"]azerty

heeft iemand nog iets er op aantemerken dat goedkoper kan of beter terwijl het toch enig sinds het zelfde blijft qua prijs?

Ik ben een leek in pc systemen ,,,maar als ik dit koop,,ben ik dan een tijdje gerust om te gamen,,,was ook op zoek naar een andere pc,, en als ik dit bestel,,heb je enig idee hoelang men moet wachten tot dat alles geleverd word:-):-) met vriendelijke groeten filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.