Ga naar inhoud

nieuwe pc budget ongeveer €800


bergkid

Aanbevolen berichten

tja voor zover ik gezien heb zijn de modxstream en stealthXstream allebeide van goede qualiteit en zou de modxstream de stilste zijn van de voedingen en de stealthxstream de beste voor gamers (maar bij de stealthxstream kon ik zo gauw geen reviews vinden en bij de modxstream wel en die zijn positief). maar goed dan kan ik beter nu een 10 euro meer neer leggen en dan zeker zijn dat ik niet te kort kom dan dat ik over een half jaar toch een 80 euro weer moet neerleggen omdat 600 niet genoeg bleek te zijn.

ik heb nog ff rond gekeken en je moet oppassen met de stealthXstream 700W omdat die na 9-11 maanden vlam zou vatten!:o en dat wil ik niet in mijn nieuwe pc, dus dat word hem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heeft er iemand al ervaring met cooler master als voeding? ik heb gelezen dat hij veel lawaai maakt als je meer dan 600 W nodig hebt.

ik ga voor de modxstream 700 W dan ben ik zeker dat ik goed zit en ik heb een aantal goede reviews gezien

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou gaan om de stealthXstream 700 watt en ik kon in geen van beide reviews een stealthXstream vinden wel de modxstream maar deze was van 600 wat en niet 700(al denk ik dat er niet al te veel verschil inzit).

de modxstream is een andere versie/serie dan de stealthxstream ze zijn alleen van de zelfde fabrikant

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een site gevonden waarbij ik kan berekenen hoeveel watt ik nodig zou hebben, mijn pa zegt dat ik minimaal 1kw nodig zou hebben maar volgens deze site 732 watt max en daarbij had ik meer geselecteerd dan dat ik nu heb.

wat denken jullie? ik deed het met deze site wattmeetsite.

dit deed ik trouwens terwijl ik nog niet de overklok gebeuren had geselecteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.