Ga naar inhoud

Nieuwe PC in de'n Aldi - Wat vinden jullie ervan?


Kurtt

Aanbevolen berichten

Mijn broer is toe aan een nieuwe PC.

Is dit wat voor hem : Gaming PC

Ik weet het... het is weer van de'n aldi... dus ongeveer 50.000 BEF

Is het een redelijke prijs dat de'n aldi aanbiedt? Of kosten die overal ongeveer evenveel?

volgens mij zijn er wel wat optie's op die je niet gebruikt. ik zou zelf eentje samenstellen. volgens mij kom je dan onder hun prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jona:

mja een i7 processor, zeer goede grafische kaart, en geen luid gezoom bij het werken met de pc, en dat voor 1000 euro zou ideaal zijn.

Bij mij was dat het geval, heb mijn pc gekocht bij Alternate , ook een i7, goede grafische kaart, in totaal 1000 euro. Eén (groot) nadeel: tijdens het werken dat gezoom van die ventilators. Daarom dat ik geen "kopie" koop voor mijn broer, want dan heeft die ook dat harde gezoom; als de grafische kaart 'zoomt' vind ik niet erg want dan staat het geluid aan, maar met het 'gewoon' werken met de pc vind ik het gezoom erg storend bij mijn Alternate pc. Is nu al een beetje verholpen door extra koelers.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.