Ga naar inhoud

auto aanvullen opkuisen ?


toutanchamon

Aanbevolen berichten

regelmatig vul ik formulieren in, en moet/kan m'n straat,postnummer,gemeente,enz invullen

dus dubbelklikken en ik krijg enkele reeds vroeger ingetypte gegevens te zien

vraag ; m'n oude adres gegevens staan daar ook nog tussen, hoe kan ik die auto-aanvullen opkuisen, die voorgestelde woorden zijn allicht ergens opgeslagen ? Kan ik dus de verouderde gegevens er uit wissen zodat enkel de actuele gegevens tevoorschijn komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag eigenlijk,. Welke browser gebruik je? IE?

Ik weet enkel dat je kan wissen en instellen via extra in internet explorer dan naar internetopties, dan tabblad inhoud, dan zie je automatisch aanvullen klik daar op instellingen.

Of je ook nog ergens dat kan doen wat jij wil zou ik ook wel willen weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bepaalde gevallen wil het volgende wel nog eens lukken:

Op het moment dat je dergelijk lijstje ziet opduiken ga je met de muiscursor bovenop de te verwijderen lijn staan. Druk terzelfdertijd de 'delete'-toets in. De lijn zal nu verwijderd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bepaalde gevallen wil het volgende wel nog eens lukken:

Op het moment dat je dergelijk lijstje ziet opduiken ga je met de muiscursor bovenop de te verwijderen lijn staan. Druk terzelfdertijd de 'delete'-toets in. De lijn zal nu verwijderd worden.

Bedankt, weer iets bijgeleerd!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.