Ga naar inhoud

Verzendproblemen met Outlook 2007 en 2003


Bezbro

Aanbevolen berichten

Mijn provider is Ziggo (NL)

Als ik 587 gebruik krijg ik de melding:

Task 'Family -Sending' reported error (0x800CCC78) : 'Unable to send the message. Please verify the e-mail address in your account properties. The server responded: 530 Je moet eerst inloggen als je poort 587 gebruikt'

De instellingen zijn correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ga naar apparaatbeheer via je configuratiescherm, klik in apparaatbeheer op dan dubbelklik je op netwerkadaptors.

Op de benaming van je netwerkkaart klik je rechts, kies stuurprogramma bijwerken en dan op automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken.

Krijg je de melding dat er geen updates zijn kan je het volgende nog proberen:

gebruik everest of speccy, deze tool laat je zien welke hardware op je PC staat.

zoek in die lijst het type ethernet controller, en zoek op de website van de fabrikant.

weet je niet hoe het moet, geef dan de benaming van de netwerkadaptor door in een nieuw bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is opgelost en was eigenlijk heel simpel...

Ik heb 2 netwerkadapters op de computer:

- Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet en

- Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection

Blijkbaar hebben deze 2 een conflict met elkaar, want als ik de wireless uitschakel, kan ik zowaar weer verzenden.

Nu is natuurlijk de vraag hoe ik nu die 2 wel naast elkaar kan laten draaien...?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.