Ga naar inhoud

Verzendproblemen met Outlook 2007 en 2003


Bezbro

Aanbevolen berichten

Tja,normaal met netwerkkable. Die werkt dus prima als Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection is uitgeschakeld. Als ik echter draadloos ga (en de broadcom uitschakel) zit ik weer met hetzelfde probleem. Het lijkt me dus dat die Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection corrupt is.

Ik ben nu op intel.com een diagnostische check aan het uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja, normaal via de netwerkkabel. Met Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection uitgeschakeld werkt de mail dus prima. Nu ik echter draadloos ga, zit ik met hetzelfde probleem. Die Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection is dus corrupt denk ik. Ik ben nu een nieuwe installatie aan het downloaden van intel.com om het (hopelijk) op te lossen.

---------- Post toegevoegd om 20:23 ---------- Vorige post was om 20:15 ----------

Dat was het dus ook niet. Hij maakt nu wireless verbinding via een Intel-programmaatje.

Wireless doet het prima, verzenden per mail alleen niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows xp is lang geleden voor mij, maar iets zegt mij dat je ergens telkens moet schakelen als je van kabel naar draadloos wil.

Dit vond ik:

Controleer eerst of de LAN-verbinding is ingeschakeld, in Windows Vista en Windows 7 is dat direct duidelijk na een blik op het Netwerkcentrum. In Windows XP staat de status achter de verbinding: klik met rechts op de verbinding en kies Inschakelen wanneer deze is uitgeschakeld.

Voor draadloos zal je dat ook zo moeten controleren.

En heb je ook verbindingsicoontjes onderaan langs je klok.

Eentje voor kabel en eentje voor draadloos?

Kan je daar zien welke verbinding op dat moment actief is?

Je moet zorgen dat je programma's die verbinding maken weten met welke (draadloos of kabel)

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.