Ga naar inhoud

windowsimage neemt precies geen plaats in?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een backup van mijn laptop op een externe harde schijf gezet.

Als ik daarop op eigenschap klik om te kijken hoe groot dat wel is komt daar 16 bytes en 4 kb op! Hoe kan dat nu? Dat moet toch veel meer zijn?

Ik heb ook 2 maand gratis norton. Als ik de gekochte norton er ga opzetten moet ik dan eerst die versie die al in de pc zit verwijderen vooralleer ik die cd installeer?

Dank u wel

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Rechtsklik op je externe harde schijf op de map WindowsImageBackup. De eerste keer kan daar inderdaad 4kb staan, omdat de externe harde schijf "aangeroepen" moet worden.

Trouwens, als de backup mislukt is, krijg je daar altijd een foutmelding van in Windows 7. De ingebouwde backup is snel en zeer betrouwbaar!

Probeer het eens 2 of 3x na elkaar (dus rechtsklikken op de map WindowsImageBackup) en u zult zien dat dan wel het juiste getal komt te staan.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, ik zal dat dan eens proberen.

---------- Post toegevoegd om 19:59 ---------- Vorige post was om 19:58 ----------

Maak een complete image of kopie van je harde schijf met Macrium Reflect.

Download hier : ( Macrium Reflect FREE Edition - Information and download )

Uitleg op dit forum : ( http://www.pc-helpforum.be/f259/gratis-volledige-kopie-van-je-harde-30218/ )

Thanks, ik zal dat dan eens proberen.

---------- Post toegevoegd om 20:00 ---------- Vorige post was om 19:59 ----------

Dubbelklik eens op de map WindowsImageBackup.

Dan dubbelklikt u weer op de map die u dan krijgt

Dan krijg je een map met de naam Backup 2011-01-.......

Rechtsklik op die map en kies Eigenschappen. Is het dan nog steeds 4kb?

Dan is het nog minder. 0 bytes

aangepast door kristof28
bytes in plaats van kb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is gewoon je backup niet gelukt.

probeer ook eens gewoon je computer opnieuw op te starten en de usb van je externe harde schijf uittrekken en weer insteken. Zie dan nog eens naar de eigenschappen.

Gaan we het eens stap voor stap doen? (ik heb ook windows 7 dus ik kan je stap voor stap helpen)

Doe nu hetvolgende:

Je mag de map WindowsImageBackup verwijderen. Dit kan zoals je dat met alle andere mappen zou doen: gewoon rechtsklikken en Verwijderen kiezen. De ganse map WindowsImageBackup mag weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.