Ga naar inhoud

windowsimage neemt precies geen plaats in?


kristof28

Aanbevolen berichten

- ga onderaan naar de ronde knop start

- tik in backups maar druk nog NIET op enter nadat je het hebt ingegeven

- bovenaan kies je voor

- een backup van uw computer maken

- aan de linkerkant kiest u voor "Een systeemkopie maken"

- dan krijgt u de vraag "waar wilt u de backup opslaan". Windows gaat automatisch je externe harde schijf analyseren en merkt dat daar genoeg plaats op is. Staat je externe harde schijf daar geselecteerd? Zonee, kies hem dan uit de lijst

- druk op volgende

- er staat nu een vinkje voor C

- druk volgende

- en kies tenslotte voor "Backup starten"

Ben je mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

- ga onderaan naar de ronde knop start

- tik in backups maar druk nog NIET op enter nadat je het hebt ingegeven

- bovenaan kies je voor

- een backup van uw computer maken

- aan de linkerkant kiest u voor "Een systeemkopie maken"

- dan krijgt u de vraag "waar wilt u de backup opslaan". Windows gaat automatisch je externe harde schijf analyseren en merkt dat daar genoeg plaats op is. Staat je externe harde schijf daar geselecteerd? Zonee, kies hem dan uit de lijst

- druk op volgende

- er staat nu een vinkje voor C

- druk volgende

- en kies tenslotte voor "Backup starten"

Ben je mee?

Ja, maar ik zie daar juist staan. de laatste back up is niet met succes voltooid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok probeer het dan opnieuw en zorg er voor dat de externe harde schijf stroom blijft hebben tijdens het backup proces. Lukt het?

Momentje aub, hij is nog wat andere data aan het wijgschrijven naar mijn pc want ik heb niet veel plaats meer op harde schijf

---------- Post toegevoegd om 20:17 ---------- Vorige post was om 20:12 ----------

Momentje aub, hij is nog wat andere data aan het wijgschrijven naar mijn pc want ik heb niet veel plaats meer op harde schijf

Ja, is bezig met de back up

---------- Post toegevoegd om 20:17 ---------- Vorige post was om 20:17 ----------

Momentje aub, hij is nog wat andere data aan het wijgschrijven naar mijn pc want ik heb niet veel plaats meer op harde schijf

---------- Post toegevoegd om 20:17 ---------- Vorige post was om 20:12 ----------

Ja, is bezig met de back up

Maar bij de c stond er ook nog E en daar stond geen vinkje aan?

---------- Post toegevoegd om 20:23 ---------- Vorige post was om 20:17 ----------

Momentje aub, hij is nog wat andere data aan het wijgschrijven naar mijn pc want ik heb niet veel plaats meer op harde schijf

---------- Post toegevoegd om 20:17 ---------- Vorige post was om 20:12 ----------

Ja, is bezig met de back up

---------- Post toegevoegd om 20:17 ---------- Vorige post was om 20:17 ----------

Maar bij de c stond er ook nog E en daar stond geen vinkje aan?

Ik ben toch een kieken. Ik ben mijn desktop aan het backupen in plaats van mijn laptop. Maar dat is niets. Als het lukt zal ik morgen wel mijn laptop back upen. Ik heb vandaag wat te veel gewerkt en mijn kop staat er niet meer op. lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bij de c stond er ook nog E en daar stond geen vinkje aan?
De E is waarschijnlijk je externe harde schijf. Daar moet de backup terechtkomen. Dus Windows weet automatisch van wat een systeemkopie gemaakt moet worden, dat is meestal de C, dus daar zet hij automatisch een vinkje voor.

Laat nu gewoon de backup doen. Op het einde komt de boodschap: "Backup is voltooid" of iets in die aard. Dan mag je pas op OK klikken, en zorg dat je de externe harde schijf niet per ongeluk afsluit tijdens het maken van de backup. Tijdens het maken van de backup mag je gerust internetten of andere programma's opstarten. Maar zorg er gewoon voor dat het venster van de backup niet afgesloten wordt.

Na de backup wordt er een map WindowsImageBackup gemaakt, en bekijk dan de Eigenschappen nog eens (2x rechtsklikken om zeker te zijn).

PS: kreeg je toen je de vorige keer een backup maakte, ook de boodschap "de backup is voltooid"? Want als je de medling "de backup is voltooid" krijgt op het einde , dan is de backup gelukt!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,Ik heb ook 2 maand gratis norton. Als ik de gekochte norton er ga opzetten moet ik dan eerst die versie die al in de pc zit verwijderen vooralleer ik die cd installeer?

Als de gratis versie de zelfde norton is (bv. internet security 2011) als op de cd hoef je niks meer te installeren.

Enkel de code meegeleverd bij de cd ingeven in het norton scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een back up gemaakt.

En opnieuw staat er 0 bytes!!!

Nog minder dan met de laptop!

---------- Post toegevoegd om 20:54 ---------- Vorige post was om 20:53 ----------

Als de gratis versie de zelfde norton is (bv. internet security 2011) als op de cd hoef je niks meer te installeren.

Enkel de code meegeleverd bij de cd ingeven in het norton scherm.

thanks, dat is gemakkelijk!

---------- Post toegevoegd om 20:57 ---------- Vorige post was om 20:54 ----------

En als ik terug kijk bij back up dan staat er terug back up is niet gelukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar.

Dubbelklik op WindowsImageBackup

dubbelklik op de map die je dan krijgt

dubbelklik op de map Backup 2011-01-05

zie je daar een hele reeks bestanden? Selecteer die allemaal en rechtsklik en kies Eigenschappen. Hoeveel staat er nu bij eigenschappen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.