Ga naar inhoud

windows live mail.


retjudyy

Aanbevolen berichten

klik er op, kijk nu bovenaan het scherm, je ziet de knop verwijderen/ wijzigen staan.
Je moet in configuratiescherm bij programma"s en onderdelen RECHTS klikken op Windows Live essentials, dan verschijnt pas de optie verwijderen / wijzigen...nu kan je wijzigen selecteren, in het nieuwe pop-up scherm kan je dan voor 'repareren' kiezen.

Normaliter kan je via een nieuwe installatie de reeds aanwezige Windows Live programma's niet herstellen.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet in configuratiescherm bij programma"s en onderdelen RECHTS klikken op Windows Live essentials, dan verschijnt pas de optie verwijderen / wijzigen..

@ asus: bij mij niet, ik kan gewoon het onderwerp aanklikken en bovenaan klikken op verwijderen/wijzigen

en als zijn versie iets ouder is zal het wel werken dxenk ik

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen gaat er van uit dat de vraagsteller zijn probleem zich manifesteert in Windows 7, losstaande van het feit dat ie dat nergens vermeldde en er ook niemand naar vroeg...

@ clarkie : zo ziet het er dus uit in Windows 7, net zoals ik het beschreven had.

post-20447-1417704270,9329_thumb.jpg

post-20447-1417704273,2565_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen gaat er van uit dat de vraagsteller zijn probleem zich manifesteert in Windows 7, losstaande van het feit dat ie dat nergens vermeldde en er ook niemand naar vroeg...

@ clarkie : zo ziet het er dus uit in Windows 7, net zoals ik het beschreven had.

[ATTACH=CONFIG]8375[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8376[/ATTACH]

Daarstraks kreeg ik je tekst en afbeeldingen blijkbaar niet volledig door, de twee afbeeldingen waren n iet aanwezig, juist zoals een stuk tekst. Daardoor wat misverstanden blijkbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.