Ga naar inhoud

moeilijk openen van microsoft bestanden


jeff48

Aanbevolen berichten

bijvoorbeeld Excel.

Een ogenblik geduld. Windows is bezig met het configureren van Microsoft Office Proffessional editie 2003. + knop ANNULEREN

De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerk bron die niet beschikbaar is. + knoppen OK en ANNULEREN.

Klik op OK om het opnieuw te proberen of type in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatiepakket PRO11.MSI. Gebruik bron //ROBCA server/drivers/install/Office + knop BLADEREN.

Fout 1706: Setup kan de vereiste bestanden niet vinden. Controleer de verbinding met het netwerk of het CD- rom-station. Zie C:program files/microsoft/office 11/1043/Setup.CHM voor andere mogelijke oplossingen voor dit probleem.

Onherstelbare fout bij het instaleren.

Ik geraak wel in een Word document maar, na veel vijven en zessen.

Ik hoop dat ik u voldoende heb ingelicht, zoniet aarzel niet om bijkomende elementen op te vragen om dit probleem op te lossen.

Met dank

Jef

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer een s het volgende:

Office-programma's herstellen of opnieuw installeren

Met deze procedure worden problemen met geïnstalleerde Microsoft Office-programma's, zoals verkeerde registerinstellingen en ontbrekende installatiebestanden, opgespoord en hersteld. Met deze procedure worden geen persoonlijke bestanden hersteld, zoals werkbladen of sjablonen.

In de volgende twee methoden worden twee manieren beschreven waarop u het hulpprogramma Analyse en herstel kunt gebruiken om problemen met geïnstalleerde programma's op te sporen en te verhelpen.

Methode 1: Analyse en herstel in het menu Help uitvoeren

Open het menu Help in een willekeurig Office-programma en klik op Analyse en herstel.

Klik op Starten.

Opmerking Als u programmasnelkoppelingen naar het menu Start wilt herstellen, controleert u of het selectievakje Snelkoppelingen terugzetten tijdens het herstellen is ingeschakeld.

Methode 2: Het hulpprogramma Analyse en herstel uitvoeren vanuit het onderdeel Software

Klik op Start en op Configuratiescherm.

Dubbelklik op Software, klik op Microsoft Office 2003 en klik op Wijzigen.

Klik in het dialoogvenster Microsoft Office 2003 Setup op Opnieuw installeren of herstellen en klik op Volgende.

Klik op Office opnieuw installeren of Fouten in de installatie van Office analyseren en herstellen en klik op Installeren.

Opmerking Als u problemen in de Microsoft Office-installatie wilt analyseren en herstellen, schakelt u het selectievakje Snelkoppelingen voor het menu Start herstellen in om de snelkoppelingen van Microsoft Office opnieuw te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij installatie maakt office een reserve kopie bestand met de map naam van MSOCache

Mogelijk hebt je de map verwijdert en dan kan office niets meer herstellen als office MSOCache niet vindt.

Dus moet je windows naar de plaatst van MSOCache helpen ofwel naar de cdrom waarschijnlijk in de map office11 waar PRO11.MSI staat.

De bovenstaande gebeurd als je standaard installatie had gekozen en niet voor volledige installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide methodes geven de foutmelding 1706 of onherstelbare fout bij de installatie of de functie die u wilt gebruiken, bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.

Dit geld zowel voor de ‘herstelling van…’ als voor ‘opnieuw installeren’.

In de map OFFICE11 bevindt zich geen submap met PRO11.MSI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je aanraden om Office te verwijderen via Configuratiescherm. Office opnieuw installeren met de dvd, en zo veel mogelijk dingen aankruisen die je wil installeren. Zorg ervoor dat bij Software geen vorige versies van Office staan, verwijder die dan. Zorg dat je slechts één office-versie overhoudt, en zorg tijdens de installatie dat je voldoende dingen selecteert (desnoods klik je op alles installeren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de melding "De installatie of functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is" bedoelen ze de installatiedvd van Office. En dat dat onderdeel dus nog niet geinstalleerd is.

Uit post 1 van jouw is overduidelijk dat de installatie dvd van Office nodig is om het probleem op te lossen. Office mist namelijk enkele bestanden.

Ga ook eens na of je niet meer dan 1 office hebt geinstalleerd (misschien 2 versies,bv 2002 versie en 2007 versie, of 2007 en 2010 versie, enz...). Zorg dat er steeds slechts één versie is geinstalleerd)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Indien je niet meer over de CD beschikt dan moet het naar alle waarschijnlijkheid opnieuw aangekocht worden?

Hiermee wilde ik suggereren dat ik niet meer in het bezit ben van de CD microsoft office ed. 2003. Dus dien ik mij die terug aan te schaffen (of een andere versie die compatibel is met mijn Windows XP). Kan iemand dit bevestigen? Zijn er andere opties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de systeemvereisten voor office 2010.

Let wel op het volgende: outlook zit niet in de versie van office voor thuisgebruik en studenten.

Office 2010 is de laatste nieuwe versie, dus met het oog op de toekomst een goede oplossing als je PC aan de systeemvereisten voldoet.

Hier heb je nog een link naar office 2003 die je dan online kan kopen, tip kwam van Asus in ander topic.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.