Ga naar inhoud

Backup maken


harryvb

Aanbevolen berichten

Ikwil een backup maken van mijn nieuwe windows 7 instalatie op mijn externe harde schijf.

Kan dit met het backup programa van windows zelf ?

Wat als ik die wil later terugzetten, hoe krijg ik deze er dan terug op er van uitgaande dat ik windows niet meer kan opstarten?moet ik dan een opstartcd hebben en kan ik dan mijn externe schijf bereiken?

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het gratis programma Paragon backup& recovery 10. free en ben er zeer tevreden over. Ik werk ook met Windows 7/64 bit.

Hier kan je het downloaden:

Paragon Backup & Recovery Free Advanced Edition - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Ik heb ook een korte handleiding gemaakt. Die vind je hier:

http://www.pc-helpforum.be/f259/paragon-backup-recovery-10-free-28044/

Crowe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik met een herstelcd gemaakt met windows 7 enkel de backup gemaakt met windows terugzetten of kan ik daar ook bv die van paragon mee terugzetten ?
Spijtig genoeg niet. Ergens in de opties in Paragon zou je de mogelijkheid moeten hebben om een herstelcd te maken.

Crowe, de schrijver van de handleiding over Paragon, zal zijn handleiding aanvullen met hoe je een herstelcd maakt in Paragon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het gratis programma Paragon backup& recovery 10. free en ben er zeer tevreden over. Ik werk ook met Windows 7/64 bit.

Hier kan je het downloaden:

Paragon Backup & Recovery Free Advanced Edition - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Ik heb ook een korte handleiding gemaakt. Die vind je hier:

http://www.pc-helpforum.be/f259/paragon-backup-recovery-10-free-28044/

Crowe

Ik heb dit geinstaleerd en opgestart, ik kreeg een melding dat er nog een script liep.

Ik heb toestemming gegeven en er begon in een venster data te verplaatsen van c: naar HD00 daarna kreeg ik een bleu screen met de melding dat het program niet kon opgestart worden.

Ik ben niet meer in mijn windows geraakt en heb ook geen herstel kunnen uitvoeren tijdens opstart windows.

Ik heb dus alles opnieuw moeten instaleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.