Ga naar inhoud

HP deskjet f4480 wil nieuwe cartridge niet erkennen


Sprengstoff

Aanbevolen berichten

Ja idd, ik heb er zelf geen gedacht van ofdat de E voordien al op het display stond, maar ik kan pas deze avond langsgaan bij mijn tante omdat zij momenteel niet thuis is. Ik ga straks alleszins eens de inktniveaus proberen in te stellen en als dat niet lukt laat ik dit weten, plus de info ivm het E'tje. Btw, knipperen doet het niet.

Je hebt een aanduiding van zwarte inkt, daarnaast gekleurde inkt, met boven elk een minidisplay waar je het inktniveau op ziet staan. Bij de kleuren staat dit op het laagste streepje, en bij zwart staat er een E. Daarom ging ik ervan uit dat dit voor Empty zou staan, met dat het op het display van het inktniveau staat.

Er knippert een lichtje onder het display van het inktniveau, maar er staat geen aanduiding naast, daarom dat ik ook dacht dat dit enkel een melding was voor het inktniveau. Straks laat ik meer weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisterenavond ben ik bij mijn tante langsgegaan, maar mits ik niet zoveel tijd meer had(examenperiode) heb ik gewoon geprobeerd om het inktniveau aan te passen.

Ik heb het HP solution center proberen te zoeken waarover hier al eens sprake was, maar ik moet zeggen dat dit moeilijker te vinden is dan ik dacht.

Ik heb het namelijk nergens teruggevonden, alsook niet de toolbox. Ze gebruikt windows 7, niet dat het veel verschil zou uitmaken natuurlijk.

Is het mogelijk dat iemand concreet de stappen uitlegt voor windows 7 om naar de toolbox of solution center te geraken?

Dan kan ik dat eens uitproberen. En ik vroeg ook of de E voordien al op het display stond waarbij ze zeiden van niet, ze zeiden dat het pas gekomen is nadat de cartridge leeg was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Solution Center wordt mee geinstalleerd met de software van de printer.

Standaard wordt er een snelkoppeling geplaatst op het bureaublad.

Indien deze snelkoppeling niet aanwezig is volg je inderdaad best clarkie's advies en ga je via 'alle programma's'.

post-20447-1417704295,9212_thumb.png

Screenshots Solution Center :

post-20447-1417704296,4613_thumb.jpg

post-20447-1417704296,5039_thumb.jpg

post-20447-1417704295,99_thumb.jpg

post-20447-1417704296,5909_thumb.jpg

post-20447-1417704296,5508_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide opties geprobeerd maar tevergeefs, het is niet gelukt. Ik heb ook geen tijd meer om er mee bezig te zijn omdat ik morgen naar het buitenland vertrek.

Ze gaan de printer bij een speciaalzaak binnendoen ofwel kopen ze een nieuwe printer. Tegenwoordig ben je goedkoper af met een nieuwe printer dan hem te maken..

Alleszins bedankt voor alle hulp en nuttige tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.