Ga naar inhoud

DVD/CD driver doen het niet meer na vervanging voeding


Aanbevolen berichten

Ik heb even de tweede drive erbij aangesloten maar hetzelfde is het geval, ze doen nou allebij hetzelfde.

Het is een asus drive, en hij reageerd wat anders.

De drive opent maar half de lade, en als je de schijf erin doet en hem handmatig erin drukt gebeurt er niks terwijl de lg de lade kortstondig een beetje opent en sluit een paar keer.

Ze reageren bijde anders op de storing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kun je even je systeem eigenschappen eens door geven door onderstaande even uit te voeren.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook al op die pagina geweest, maar voor fixit moet je sp3 installeren.

Had ik nog niet gedaan omdat ik van sp3 storing krijg op somige programma's.

Wil ik nog wel doen trouwens, maar daarna moet ik sp3 weer deinstalleren.

Ik hoop dat hij dan bij de geinstaleerde programma's staat of anders moet ik hem met een windows deinstaleer hulp programma deinstalleren.

Alleen weet ik niet meer waar dat programma staat in xp.

Ik heb ook al gelezen dat met fixit voor iemand het probleem alleenmaar erger werdt, het is maar de vraag of het gaat helpen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar de Asus supportsite en download daar de chipset driver voor je moederbord.

Geef je moederbord type (M4A78-EM) in in het zoekvak links bovenaan en klik Search.

Er staan twee moederborden en daar neem je de linkse en daar klik je op.

Geef nu je besturingssysteem op "Windows XP 32bit" en bevestig.

Daar kom je dan op de pagina waar alle voorhande zijnde drivers gedownload kunnen worden dus daar selecteer je Chipset.

Installeer die driver en herstart de pc en kijk nu eens of dit eventueel verbetering brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.