Ga naar inhoud

NTLDR ontbreekt


Sick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok, het lukt niet. Er is geen menu en als ik op R druk of op 1 lukt het ook niet. Zoals ik al eerder zij is het de cd om windows xp opnieuw te installeren waarvan het wel mogelijk is om via de cd-rom te booten. De andere recovery cd is niet bootable.

Ik begrijp het helemaal niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen blauw scherm. Het ziet er totaal anders uit met een afbeelding van een persoon die beld..

Het is cd; Fujitsu Siemens Product Recovery DVD Windows XP Home edition-SP2 de andere cd die niet bootable is; Fujits Siemens Product recovery DVD Microsoft Works 8.0

aangepast door Sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens even in dit topic dan zie je het eerste zwarte scherm waar gevraagd wordt of je wilt opstarten van cd-rom en waar je op een toets hoort te drukken waarna het venster van Windows XP Setup hoort te komen.

Wat staat er precies vermeld op de cd, want ik heb een vermoeden dat er iets niet klopt. :hmmmm:

---------- Post toegevoegd om 19:18 ---------- Vorige post was om 19:14 ----------

Sorry maar onze berichten hebben zich gekruist.

Met de cd die je vermeld is het niet mogelijk op Windows XP opnieuw te installeren, maar om een image wat zich waarschijnlijk op een verborgen partitie bevindt terug te zetten en zo de pc te herstellen naar de nieuwstaat zoals je hem gekocht hebt, maar als je dit uitvoerd ben je al je gegevens kwijt mocht je ze niet geback-upt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Press any key to boot from cd komt er wel op maar het is geen blauw scherm.

Ja om de recovery cd te starten natuurlijk, mocht je de mogelijkheid hebben om van iemand een Windows XP Home SP2 te kunnen lenen kan je Windows misschien nog gerepareerd worden.

Mocht dat zo zijn dan laat je het maar weten. ;-)

Groetjes Dasle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja om de recovery cd te starten natuurlijk, mocht je de mogelijkheid hebben om van iemand een Windows XP Home SP2 te kunnen lenen kan je Windows misschien nog gerepareerd worden.

Mocht dat zo zijn dan laat je het maar weten. ;-)

Groetjes Dasle

Ik heb de Windows XP SP2 maar ik zal de harde schijf niet formateren. Vrouwen tegenwoordig met hun onbelangrijke bestanden en foto's die ze niet weg willen..

---------- Post toegevoegd om 19:44 ---------- Vorige post was om 19:43 ----------

Haal deze losse herstelconsole eens op en kijk of het daar wel mee lukt.

http://www.thecomputerparamedic.com/files/rc.iso

Brandt de image iso op cd.

Het lukt niet om de iso file te branden op een cd. Ik krijg de melding Burning error: Aborting..

Failed to write ISO image, Error: Hardware Error 9216 *sigh*

aangepast door Sick
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.