Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heey,

Ik heb een opdracht voor een bedrijf,

ik moet Elsevier BAS en VPB instaleren op 1 server,

en daarna moet ik met meerdere computers tegelijk in kunnen loggen en de software kunnen gebruiken, ( en dus zonder dat de programma's zijn geinstaleerd op de andere pc's)

Iemand bekend met Elsevier BAS en VPB ?

ik ben druk met de handleidingen door lezen maar hulp is welkom,,

Mvg,

Dennis Schraa

Elsevier BAS en VPB programma 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

het begint langzamerhand een beetje opgang te komen,,

Maar, ik zit nog met 1 ding in gedachten,

op de server word alles opgeslagen, als 2 computers het zelfde bestand opent en alle 2 verschillende dingen wijzigen, en de eerste het opslaat en dan als de 2e klaar is het ook opslaat dan is de eerste toch zijn werk kwijt, omdat hier overheen geschreven word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee.

Het werkt zo ongeveer:

Je werkt met dat programma en zodra je een record klaar bent wordt dat naar de database verzonden.

Moest en toevallig twee gelijktijdig aankomen dan zal de database eerst met de eerste doen en de andere even laten wachten maar dat is een fractie van een seconde.

Er zul dus geen conflict zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben een beetje bezig mee geweest weer,

Programma opent op de server 2 keer het zelfde bestand,

Dit kan met het programma zelf al wel,

Maar zoals ik al verwachte als ik 2 keer het zelfde bestand open bij 2 computers,

Dan slaat de 1 het op en de andere is in het zelfde bestand bezig en als dan de 2e het bestand opslaat dan is de gene die als eerste opsloeg de bewerking kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.