Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

had ik gedaan,

Maar bij instaleren zegt die FOUT kan geen toegang krijgen of verbinding maken met server.

Ik installeer alles een keer opnieuw op een andere computer.

We zijn op het bedrijf bij ons flink aan het testen maar het wil maar niet lukken met de server opstellen en dan in netwerk gebruiken en dat dan meerdere mensen in 1 bestand kunnen werken zonder dat er iets verloren gaat.

Ik gebruik SQL server (Express.)

Mischien dat iemand een keer kan helpen via teamviewer of ect op een shcone computer waar nog niks van elsevier opstaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Euhm ik heb 1 klein probleem.

Het begint me te lukken ik hij kan server vinden alleen,

ik wil opnieuw beginnen en de SQL server voledig verwijderen,

Want het klopt niet helemaal. en dus weet nu beetje hoe ik moet werken er mee enzow. maar hoe verwijder ik alles,

via software heb ik alles verwijdert alleen blijft het mapje ''Microsoft SQL Server'' nog staan in programma files. en gewoon verwijderen kan niet want dit is geblokeert.

heb je mischien idee hoe ik alles verwijder van sql server?

Trouwens ik ben die With management aan het downloaden, maar dit moet ik er ook bij instaleren voor ik server instel? ik d8 dat alles er automatisch bij werd geinstaleerd (las trouwens vorige keer verkeerd)

aangepast door dennis schraa
Link naar reactie
Delen op andere sites

het is me gelukt hem voledig te verwijderen,

Het engelse dingetje schoot ik niet mee op maar tog bedankt ^^

Er stond iets in maar dat had ik al gedaan,

Ik heb eerst service gestopt daarna bij msconfig uitgeschakelt tussen services en opnieuwopgestart en zonder enige problemen heb ik alle Else bestanden kunnen verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opnieuw aan instaleren en dan zegt die database gevonden,

Starting service..... Service succesfully started.

Dan klik ik SERVER\CASXPR aan als server.

En login Gegevens zijn eerst standaard. Goedwel klik ik verbinding maken met Server Krijg ik altijd een fout.

SQL server toegang geweigert of SQL server niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij instaleren van server settings zegt Elsevier :

wanneer Server is aangemaakt is de server : <Computernaam>\CASXPR

en standaart wachtwoord en gebruikersnaam : SA- Cas_2009

Maar mischien inderdaad omdat ik SQL Server R2 2008 instaleer dat ik hier de server inzet en daar een appart account moet aanmaken,

En dat ik daarom niet in kan loggen. (dus dat Standaart SA account hierbij niet geldig is.)

Maar pakt de SQL server Express dan wel standaart de instellingen van de CASXPR van de CD?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.