Ga naar inhoud

Freeapps - Alle freeware netjes op een rijtje


Kurtt

Aanbevolen berichten

Een overzicht van freeware programma's vindt u FreeApps%20Download,%20All%20Must-have%20Free%20Apps%20in%20One%20Click%20%7C%20FreeNew"]hier.

Hoe werkt die website?

1. Vink onderaan de freeware programma's aan die je wil hebben. (ze staan onderaan in categories)

2. Zoals je ziet wordt elk programma dat je hebt geselecteerd, toegevoegd aan het hoofdscherm boven.

3. Doe eventueel de vinkjes weg in het hoofdscherm van programma's die niet geinstalleerd moeten worden.

4. Daarna klik je op "Get Installer". De programma's worden elk één na één geïnstalleerd.

Je hoeft niet de programma's in één keer te installeren. Je kan ook afzonderlijke programma's installeren. Klik daartoe gewoon op de naam van de toepassing.

Stel dat je bijvoorbeeld enkel Mozilla Firefox wil installeren, dan klik je gewoon op de tekst "Mozilla Firefox". Daarna krijg je een link waar je Mozilla Firefox kunt downloaden, mét ook een beoordeling van het programma!

aangepast door Kurtt
waarschuwing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch wel wat gemengde gevoelens bij FreeApps...

Als je het ganse pakket download zoals het samengesteld is (wat de meeste gebruikers gemakkelijkheidshalve doen vermoed ik...),

dan krijg je toch wel een aantal dingen op je systeem die voor mij van bedenkelijke aard zijn...

Advanced System Cleaner is één van de programma's waar hier toch wel meer contra's dan pro's aan werden bevonden.

Een programma dat ik persoonlijk op de laptop van een vriend aardig wat ellende zag veroorzaken.

µtorrent balanceert 'op het randje van'...je kan er zowel de legale als de illegale kant mee op...het is zowat de morfine onder de software...heilzaam bij correct gebruik dus...kwestie van je verstand te gebruiken dus... ;-)

Waar FreeApps mijns inziens compleet de mist in gaat is het standaard aanbieden van LimeWire.

De verspreiding van LimeWire werd op 26/10/10 door een vonnis van een New Yorkse rechtbank verboden.

Ik doe geen afbreuk aan de handigheid van FreeApps als 'tool', maar ik heb sterk mijn twijfels of het feit ze LimeWire aanbieden er niet 'over' is ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.