Ga naar inhoud

aussie

Aanbevolen berichten

ik zat dus even te kijken.

dit kwam ik tegen op het net.

Computers

Een computer verbruikt gemiddeld 300 Watt, dit is exclusief uw beeldscherm. Een CRT Monitor verbruikt aanzienlijk meer (150watt), een TFT/ LCD scherm verbruikt daarentegen 30 tot 50 watt. Hierop kunt u de helft besparen met de optie powermanagement. Die levert eveneens minder lawaai en warmte op. Powermanagement be�nvloedt de levensduur van toestellen of batterijen trouwens niet. Maak van deze optie geen gemakkelijkheidsoplossing. Schakel uw pc geregeld uit als u er langere tijd niet achter zit.

voor de laptop moet je dit eens door lezen.

Hoeveel watt verbruikt mijn laptop? - Overige Hardware - GoT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de aankoop aan het overwegen van TFT 24" scherm ivp 19" CRT. Een groter beeld en, toch een minder verbruik. (alhoewel de opp. groter is).

Met deze gegevens kan ik overgaan te de aankoop. Het verbruik van laptop Sony, en de desktop MedionMD 8022 zijn uit interesse. Altijd goed om weten wat een toestel verbruikt. Beiden worden namelijk intensief gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.