Ga naar inhoud

Windows Updat van vandaag geeft (bij mij alleen?) een foutmelding in Live Mail


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Asus,

Dat ziet er interessant uit. Zal ik zeker doen. Bovenop mijn [1] wekelijkese automatische Windows Backup naar mijn F: drive. En [2] Zelf bepaalde regelmatige Paragon full-image back up, afwisselend op mijn F: en mijn D: drive. Wat ben ik blij dat mijn C: klein is. Zo gaat backuppen relatief snel en terugzetten ook. [3] Mijn C: dient alleen voor het Operating systeem en mijn programma's. Zonder die Back-up zekerheid had ik het 'avontuur' van gisteren nooit aangedurft. En zonder jullie tussenkomsten natuurlijk ook niet!

Véél bijgeleerd (the hard way). m.v.g. | WaWa

P.S. Zohaast de dagelijkse update (MSE) goed binnekomt markeer ik als opgelost (meestal rond 21:00, 22:00 u).

aangepast door WaWa
bijkomende info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag WaWa,

ben eigenlijk benieuwd of je al reactie hebt gekregen van Microsoft ?...

Wat je ook nog kan doen (veiligheidshalve) : écht belangrijke mails (Telenet- of Skynetaccount) doorsturen naar een gmail-account...zo 'bewaar' je ze online en kan je er ook nog ten alle tijde van overal bij...als extraatje kan je ook nog eens je contactpersonen exporteren en opslaan (externe HDD).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Van Microsoft heb ik alleen een lege mail gekregen met als titel »SRX1151701056ID - Microsoft laatste update«. Daar word ik niet wijzer van. Zal wel iets geautomatiseerd zijn zeker die mij een klacht ID geeft. Voor mijn mails heb ik altijd toegang on-line via de skynet.be portaalsite. Voor Hotmail uiteraard ook on-line. Beide vooral nuttig als je niet op de eigen pc bent. Ik heb toch altijd een Image-Backup die ik wekelijks maak en een systeemkopie die het zelfde zou moeten zijn. Hoewel een systeemkopie ± 9 GB en een Paragon Backup ± 40 GB bij mij is. Dat begrijp ik niet zo goed. Tot nu toe nog geen MSE update gekregen. Vanavond rond 21:00 allicht en dan markeer ik het als opgelost.

m.v.g. | WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel een systeemkopie ± 9 GB en een Paragon Backup ± 40 GB bij mij is. Dat begrijp ik niet zo goed

Dat hangt af van je instellingen.

Hoeveel partities of schijven heeft je pc?

Die systeemkopie zal enkel je de schijf of partitie zijn waarop je windows staat.

Waar maakt Paragon een backup van? Ook enkel de C?

Ook zijn er verschillende back-up methodes, hier lees je er meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Ter informatie: Mijn C: schijf is klein ± 120 GB. Hierop staat alleen het OS en mijn Programma's. Dan heb ik een 500 GB USB als F: Hierop komen mijn wekelijkse automatisch geplande Windows backups. Dan heb ik een 1 Tb eSata D: drive voor al de rest (documenten, afbeeldingen, enz.). Op F: en D: wekelijks beurtelings (Paragon) full-image backups. Uit je uitleg leid ik af dat de reden voor het verschil is dat de systeemkopie alleen de C: kopieërt en de Paragon alles. Bedankt voor je uitleg.

m.v.g., | WaWa

PS: Zal vanavond ongetwijfeld als »Opgelost« kunnen markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.