Ga naar inhoud

registrybooster


philip79

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb een trial gedownload van registrybooster en deze geeft aan dat er heel wat fouten in mijn registry staan. +-700 registryfouten gedetecteerd.

Met dit programma kan ik helaas geen herstellingen doen aangezien dit een trial is.

Zijn er eventueel freeware programma's op de markt die evengoed werken?

Wat is de URL van zo'n freeware tool?

Bedankt

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Philip79,

Blijf er af! Laat je niet misleiden. Je krijgt alleen miserie.

Typ eens »zogenaamde opschooners« in het zoekvak rechtsboven en lees deze discussie een grondig door!

Je wordt er heel wat wijzer van. Lees vooral alle blz.

m.v.g.,

WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was na het werk even de bibliotheek binnengestapt, en pak een computerblad vast. Weet niet meer welk. Daar deden ze een test met registry boosters en andere tools om de pc op te kuisen of rapper te maken. Conclusie was: Windows start 3 seconden eerder op, en het afsluiten van de pc duurt 5 seconden langer dan voorheen...

Registry boosters zijn geen wondermiddelen, en de snelheidswinst die je ermee bereikt is hoogstens 5% (volgens het artikel). Dat is dus bitter weinig. Bijgevolg kunnen die register boosters sleutels wegwerpen die eigenllijk moesten blijven bestaan. Gevolg: instabiel systeem.

  • Wil je een stabiele windows, installeer dan geen systeem tuning tools (draai 1x per maand wel eens CCleaner)

  • Wil je een instabiele windows, en 3 seconden snelheidswinst bij het opstarten en 5 seconden snelheidsVERLIES bij het afsluiten, installeer dan registry booster!

Ook het topic van Wawa hierboven is interessant om eens te lezen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag over registrybooster komt waarschijnlijk door de vraag van me in dit topic en hier kan ik alleen maar de meningen die hier eerder werden gegeven door de collega's alleen maar beamen.

Registry boosters en optimisers beloven je de ongelooflijkste dingen, maar in de meeste gevallen is het het begin van veel ellende met je pc.

En ervoor betalen zou weggegooid geld zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo philip79,

als je geen vragen meer hebt (binnen dit topic) mag je dit sluiten door onderaan op de 'opgelost-knop' te klikken, zo blijft het voor iedereen overzichtelijk...:top:

Uiteraard kan je in geval van andere / nieuwe vragen steeds een nieuw topic openen...;-)

post-20447-1417704397,6292_thumb.jpg

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.