Ga naar inhoud

Windows Movie Maker .MOV lukt niet


Meneertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met Windows Movie Maker. Het lukt me niet om .mov bestanden te importeren bij movie maker, er staat op dat ik een bepaalde codec niet heb. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

(wat ik al heb geprobeerd: converter programma gebruiken om te converteren naar .wmv, (.avi gaat ook niet btw) maar vind niet zo'n gratis programma :( )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel kans dat het om deze codec gaat.

Je moet dan wel een eventueel andere codec verwijderen via configuratiescherm dan programma's en onderdelen.

Heb dit geïnstalleerd. Het kan nu al afgespeeld worden door windows media player maar kan nog steeds niet worden geïmporteerd in windows movie maker. Er komt namelijk een boodschap met '... kan niet worden geïmporteerd.

---------- Post toegevoegd om 01:26 ---------- Vorige post was om 01:25 ----------

Kun je de exacte melding van die codec eens geven zodat we weten welke je juist nodig hebt.

Er stond iets van tn_ en dan een cijfer. Maar sinds ik dan programma geïnstalleerd heb komt die boodschap er niet meer op, dus weet het niet exact meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit geïnstalleerd. Het kan nu al afgespeeld worden door windows media player maar kan nog steeds niet worden geïmporteerd in windows movie maker. Er komt namelijk een boodschap met '... kan niet worden geïmporteerd.

Kan je eens een screen plaatsen met de melding die je krijgt als je wil importeren ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.