Ga naar inhoud

HP aangeboden gekregen.. Doen?

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb van een oudcollega een laptop aangeboden gekregen, namelijk een HP G72-b10SD. De aanschafwaarde was voor hem €550. Hij heeft er Microsoft Office 2010 bij gekocht (t.w.v. €100), en ook Norton Antivirus. (t.w.v. €40). Hij heeft een andere laptop aangeschaft en deze HP een paar keer voor school gebruikt. Verder heeft hij het garantiebonnetje nog bewaard. Hij wil 'm kwijt voor €400. (Hij breidt het geheugen ook (gratis) uit van 3 naar 4 GB)

Morgen kan ik hem ophalen om hem een weekje uit te testen (jaja, wat een luxe...). Als het me goed bevalt, overweeg ik om hem te kopen.

Wat denken jullie? Moet ik hem maar gewoon kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus; Zo heeft iedereen z'n smaak ;)

Verder moet HP een goed merk zijn, maar HP is nog redelijk onbekend.

@clarkie & Asus; Hij heeft deze HP gekocht omdat hij hem samen met zijn zus zou gebruiken. Hij had al een andere laptop. Toen kocht zijn zus opeens een eigen laptop, en heeft hij zijn oude gehouden. Nu heeft hij deze te koop aangeboden.

@clarkie; Die site had ik ook al gevonden ;) Het lijkt mij een goede laptop voor veel schoolwerk en een enkele game.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus; Zo heeft iedereen z'n smaak ;)

Verder moet HP een goed merk zijn, maar HP is nog redelijk onbekend.

HP is zeker bekend.

Een laptop of pc koop je niet omwille van smaak...dat moet een bewuste en overwogen keuze zijn...en kwaliteit, service en garantievoorwaarden moeten op kop staan...dat gemixt met de specs en jouw behoeften, verwachtingen...

Info over de degelijkheid en het falen van laptops vind je hier .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat uw vriend u een week laat testen kan een bewijs zijn dat uw vriend de laptop heel goed vindt.

Norton 40 euro moet je niet als een toegevoegde waarde nemen.

Office daar tegenover wel mits je een dvd en keycode bij krijgt.

In dat geval is 400 euro een redelijke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft Microsoft Office al op de laptop gezet. Hij heeft een pakket aangeschaft waarmee op drie computers Office kan worden geïnstalleerd, maar hij heeft Office nog maar op twee computers gezet, dus wil hij de cd-rom graag houden. Dat vind ik geen punt...

Norton gooi ik er sowieso af, ik ga denk ik Avira AntiVir Personal op die laptop zetten, als ik hem koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.