Ga naar inhoud

DVD-drive leest enkel geen GEBRANDE DVD's! Hoe kan dat?


LinB

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

NEC ND-3500AG

Windows Versions in self contained flashers. The packages includes original stock firmware, RPC1 with Rip Lock, and Rip Lock only.

2.06 TDB Windows Flasher, 2.16 TDB Windows Flasher,

2.07 TDB Windows Flasher, 2.17 TDB Windows Flasher

2.18 TDB Windows Flasher, 2.58 TDB Windows Flasher,

2.19 TDB Windows Flasher, and 2.1A TDB Windows Flasher.

Neem de versie 2.58.

Bron: The Dangerous Brothers Present....

Link naar reactie
Delen op andere sites

NEC ND-3500AG

Windows Versions in self contained flashers. The packages includes original stock firmware, RPC1 with Rip Lock, and Rip Lock only.

2.06 TDB Windows Flasher, 2.16 TDB Windows Flasher,

2.07 TDB Windows Flasher, 2.17 TDB Windows Flasher

2.18 TDB Windows Flasher, 2.58 TDB Windows Flasher,

2.19 TDB Windows Flasher, and 2.1A TDB Windows Flasher.

Neem de versie 2.58.

Bron: The Dangerous Brothers Present....

Heb ik zojuist gedaan! Probleem doet zich helaas nog steeds voor... moet ik me er maar bij neerleggen dat deze driver geen gebrande dvd's kan lezen? En eventueel een nieuwe kopen??..... Of weet iemand misschien nog iets waar het aan zou kunnen liggen en wat kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan altijd dat de dvd-brander stuk is ook al werkt hij op de eerste gezicht wel.

Maar wat verstaat je onder "gebrande dvd's"

Zijn dat films en zo ja welk formaat type?

Ja, klopt, ik bedoel daar films mee en tv-series. Het formaattype is meestal AVI.

---------- Post toegevoegd om 13:19 ---------- Vorige post was om 13:18 ----------

Heb je het probleem ook met software of muziek die je op de DVD brandt?

Probeer eens wat muziek of software op een dvd te branden en dan erna te lezen in de dvd- brander.

Ga ik even proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus geprobeerd een muziek-dvd te branden, als data-dvd. Maar dit lukt niet eens! Ik krijg nl. bij Nero een log, met: teveel errors, sector errors enz'. Ik weet niet waarom! en hoe het komt.

Ook als ik een video-dvd wil branden met Nero krijg ik een foutmelding. Ongeldige schijf ofzo zegt 'ie, ik snap het niet.

Tevens met het omzetten van de avi-bestanden naar video-ts bestanden via DVDflick, die ze daarna ook, incl menu, op dvd brand. Krijg ik een error tijdens het verifieren, en als ik 'm in m'n dvdspeler doet, doet íe het wel, maar de ondertiteling loopt niet synchroon, en het beeld is een raar formaat. maar dat had ik misschien anders in moeten stellen.

Raden jullie bijv. aan om de ondertiteling apart te downloaden? En niet terwijl het al in de files is verwerkt, dus geen apart srt bestand erbij. (dit is even off-topic, i know)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.