Ga naar inhoud

geluidskaar e.d.


Sophie 1

Aanbevolen berichten

Help ik kan mijn bericht niet meer vinden van smart link, wilde er dit bijzetten.

http://speccy.piriform.com/results/AT3Bsr0Pn1FcZKnlgVbsV06

Edit door Kweezie Wabbit.

Dit bericht werd overgeplaatst vanuit een andere discussie.

Er is iets mis gegaan bij het aanmaken van de eerste discussie en daarom kon Sophie deze niet meer vinden.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik hoop dat ik het nu goed plaats.

Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo Type EL series 6800. Dit type kan ik niet terugvinden bij Fujitsu dus het wordt niet meer geleverd denk ik.

Nu staat er XP prof . op en afgelopen dagen heb ik er een upgrade opgezet van 2006. Officieel met een cd rom.

Hij doet het weer goed, maar bij apparaatbeheer staan er een paar uitroeptekens en dat is logisch want het geluid doet het niet.

Ook de netwerkkaart deed het niet waardoor ik hem met een lankabel heb aangesloten i.p.v. via onze router.

Ik heb met een drivers scan gekeken welke drivers ik zou moeten ophalen bij Fujitsu Siemens een printscreen gemaakt.

Ik weet inmiddels uit mijn hoofd dat er een SIS 7012 geluidskaart out of date is en nog een paar dingen.

Nu heb ik via de site van de firma wel kunnen downloaden en staan deze drivers voor zover ik begrijp in een map die ik SIS heb genoemd. Maar verder komt het niet. De hardware kan niet geinstalleerd worden en er komt ook een schermpje. over de koppelingen die ik via Mapopties zou moeten instellen.

Ik heb bij maptopties gekeken maar lees niets over koppelingen.

Aangezien ik me beperkt heb tot de SIS audio driver 7012, laat ik de Smart Link 56 k VOICE MODEM

en de SIs 900 - Based PCI Fast EThernet Adapter

en de multimedia autocontoller Video controller VGA comp. maar even "liggen". Want als die ene driver niet lukt zal het met die anderen ook niet lukken.

Het moederbord is een American Megatrends.

wat dat ook zijn moge.

En verder kan ik via Everest Home een kijkje in de laptop nemen om alles te benoemen.

Als ik via een drivers programma laat registreren wat verouderd is dan komen steeds deze 4 drivers in beeld, maar ga je verder dan moet je een licensiecode hebben en ik begrijp aldoor niet hoe ik dat moet invullen.

Hoe kom ik aan zo'n code?

De SIS 7012 heb ik binnengehaald, maar die ZIP Map kan ik dan wel uitpakken, maar dan nog is er niks geinstalleerd, voor mij zijn al die mappen of bestanden abrakadabra.

En als ik toepassing doe of Exe.dll dan gebeurt er niet veel.

Misschien moet ik meer informatie geven , maar ik weet niet precies wat.

Groeten Wilsophie

aangepast door Sophie 1
stom er moet staan geluidskaarT
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden een speciale map aangemaakt om de driver van de site van de fabrikant te halen en ook geopend en ook op setup .exe. geklikt maar toch zegt hij dan : "Kan de hardware niet installeren".

Of moet ik in een bestaande map zoeken voor de drivers.

Hij zei ook: "Kan de koppeling niet maken ga naar mapopties". Maar wat ik daar moest doen was mij niet duidelijk.

Er staat daar niets van koppelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.