Ga naar inhoud

geluidskaar e.d.


Sophie 1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sluit het topic maar af, want het laptopje doet niks meer, ik heb geprobeerd hem aan de praat te krijgen met Windows XP prof. en een upgrade, maar hij formatteert maar 57% en de eerste keer is het helemaal weer goed gekomen, behalve de geluidskaart en nog wat oude drivers, maar nu lukt niks meer. Er stond ooit home edition op, maar volgens mij kun je als hij niet helemaal formatteert niet een volledige versie erop zetten.

Ik typ nu op mijn vistaatje en dan doe ik het daar wel mee. Bedankt voor de moeite.

Vr.gr. Wilsophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat een mooi systeem. Ik vond nog een driver cd voor stuurprogramma's want ik kan met de xp nog niet op internet en dus kan ik niks installeren, maar dan kan het topic nog even openstaan voor nadere informatie wellicht.

Welterusten.

10 minuten later,...internet is gelukt met een lankabel en zo vond ik ook de SIS 7012 driver voor het geluid.

Wat leuk werk is dat...ben nu dagen bezig...en leer er wel wat van.

aangepast door Sophie 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goededag,Ja op een paar dingen na.Ik probeer nu via Wireless Router Access Point draadloos netwerk te vinden.Maar je hebt zoveel codes nodig. IP adress o.a. en dat ben ik aan het uitzoeken.De lan kabel doet het wel maar ik kan op een aantal sites niet komen, bijvoorbeeld Microsoft Security Essentials geeft zo'n klap op de drumgeluid. En ik denk dat door het gezoek naar die Wireless installatie van Linksys, ik iets gedaan heb waardoor geblokkeerd wordt.Het geluid doet het prima ik heb die SIS 7012 van de driver diskette gehaald die ik nog had.De diskette van de Linksys Wireless had ik ook nog, maar hij laat zich niet makkelijk installeren. Hij staat wel bij start, dus ik neem aan dat ik hem gedownload heb, maar bij het icoontje onderaan staat "linksys is nog installed>" Ben al heel tevreden dat ik zover ben gekomen.Hartelijk dank voor je interesse, dat is erg lief.Groeten Wilsophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnu de aansluiting met internet is na een hoop gezoek en netwerksleutels zoeken en ip nummers gelukt. Hij deed het als een tierelier. Razendsnel en toen kwam de hond in de pot.

Ik had Avast erop gezet om beschermd te zijn, maar daarvoor kreeg ik een melding dat hij afgesloten werd door een fout en die melding was : kernel-data-inpage-error.

Enfin weer hersteld via chkdsk en toen wilde ik software installeren b.v. cCleaner of Wisecleaner en toen kreeg ik steeds de melding: "Kan de toepassing niet juist initialiseren ( 0x 800000003)"

En toen ik ging zoeken op mijn vistaatje wat die code betekent kwam er een melding van systeemfout en sindsdien is hij niet meer aan de praat te krijgen.

Via de veilige modus niet en ook niet via de installatie cd.

Er moet toch iets goed mis zijn. Jammer van het werk, maar aan de andere kant leren we er wel van.

Morgen weer even proberen als hij wat meer uitgerust is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.