Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geachte

plotseling gaat mijn dvd niet meer ik denk dat hij niet meer wil lezen als ik een cd van software printer in steek of film doet hij niets als ik deze computer en daarna d:/ dvd wr

druk zegt hij toepassing niet gevonden ?

Kan iemand helpen met dank bij voorbaat

Ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in apparaatbeheer of je dvd-rom daar aanwezig is en of er een geel vraagteken bijstaat.

Dan kan je ook het volgende nog doen:

In je apparaatbeheer verwijder je de dvd-rom.

Klik hiervoor met de rechtermuisknop op je dvd-rom en kies verwijderen.

Herstart je PC.

Doet hij het nu wel?

Anders probeer dan deze link eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee sorry er staat geen geel vraagteken als ik op rechts klik komt er geen verwijderen bij staan en de link daar in het programma vinden ze ook niet ze zegen eerst geen goede cd en als ik andere in steek zeggen ze probleem niet opgelost dus kan niet verder toch alvast bedankt

ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging hij vorige week nog wel? Dan kan je proberen om een systeempunt terug te plaatsen. Hier lees je hoe dat moet.

Voer ook even onderstaande uit zodat we kunnen zien wat voor type je dvd is:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.