Ga naar inhoud

Pc valt uit na onbepaalde tijd


Carinne

Aanbevolen berichten

Ik merk dat alle opgegeven bsod samenvallen met een fout 2004 van PerfNet.

Ik ben een mogelijk oplossing op het spoor maar het vraagt nog wat zoekwerk en vertaling.

Probeer ondertussen of er verbetering is als je het delen van printer en bestanden uitzet.

Controleer ook bij de services of de service SERVER op automatisch staat en opgestart is.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik merk dat alle opgegeven bsod samenvallen met een fout 2004 van PerfNet.

Ik ben een mogelijk oplossing op het spoor maar het vraagt nog wat zoekwerk en vertaling.

Even geduld. Ik zou de (mogelijke) oplossing eerst thuis willen testen maar ik heb gisteren geen tijd meer gehad en vandaag zal het er waarschijnlijk ook niet meer van komen :sad maar ik vergeet het zeker niet want dit intrigeert mij ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke details moet je daar van hebben?

---------- Post toegevoegd om 18:32 ---------- Vorige post was om 18:25 ----------

Kan de server service niet openen.Prestatiegegevens van de server zullen niet worden geretourneerd!de geretourneerde foutcode is een DWORD D waarde

krijg ook veel fouten van outlook en dan zijnde gegevens ;Kan niet vaststellen of het archief zich in de verkenningsbereik bevindt(fout 0x80004005hoop dat dit voldoende is de gegevens van pernet zijn allemaal dezelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende en dan is het afwachten of de pc nog uitvalt.

Ga naar deze pagina en klik op de knop download.

Sla het bestand ergens op waar je het makkelijk terug vindt.

Ga naar het opgeslagen bestand en dubbelklik erop om de tool te installeren.

Klik bij de veiligheidswaarschuwing (secyrity warning) op Run.

Klik Next.

Selecteer I Agree en klik next.

Klik Install now.

Klik Finish.

Ga met de verkenner naar de map C:\Program Files\Resource Kit en dubbelklik op exctrlst.exe

Selecteer in het lijstje PerfNet en haal het vinkje weg onder het lijstje.

Sluit het venster en herstart de pc.

Als de pc nog uitvalt, geef dan de informatie van Blue screen vieuw met de juiste datum en tijd.

Geef dan ook de foutmeldingen uit de logboeken voor die tijd.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.