Ga naar inhoud

Pc valt uit na onbepaalde tijd


Carinne

Aanbevolen berichten

Is een paar dagen goed gegaan en nu is de pc weer uigevallen en heb de code genoteerd

Mini051311-01.dmp 13-5-2011 20:30:16 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x100000d1 0x80000007 0x00000002 0x00000001 0x9f55603d aswSP.SYS aswSP.SYS+2003d avast! self protection module avast! Antivirus System AVAST Software 6.0.1091.0 32-bit C:\WINDOWS\Minidump\Mini051311-01.dmp 2 15 2600 90.112

---------- Post toegevoegd om 20:39 ---------- Vorige post was om 20:37 ----------

kreeg geen foutmelding deze keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

is een paar dagen goed gegaan en is gisteren weer uitgevallen!Hier de gegevens van de blue screendump

ctime 13/5/2011

bcs Driver_irql_not_Less_Or_equal

bcc 0x100000d1

cbd aswSP.SYS

---------- Post toegevoegd om 20:15 ---------- Vorige post was om 20:08 ----------

je bericht kon ik direkt niet lezen en daarom dan het voorgaande antwoord bedankt voor de oplossing!Kun je me de oplossing ook geven voor de foutmelding van outlook de code is 0x80004005.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foutmelding in outlook wanneer krijg je die?

Bij het ontvangen van e-mails?

Gebruik je norton naast avast?

Hieronder vindt je de links naar de mogelijke oplossing.

Foutbericht '0x80004005 : Fout bij het uitvoeren van de bewerking' wanneer u nieuwe e-mailberichten ontvangt in Outlook

"Foutcode: 0x80004005” foutbericht als u Windows XP installeert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de pc weer uigevallen en van de blue screen zijn de volgende gegevens

time 15/5/2011 20.06

BCS KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

BCC 0x1000008e

CBD aswSP.SYs

Is dat weer avast?Zal ik avast verwijderen en terug installeren?ik gebruik alleen avast en niet norton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo nu had ik nog een vraagje voor jou!Vandaag zijn we bij vrienden geweest waar ik maandag een mailke naar verstuurde en die zeiden dat ze men mails niet konden beantwoorden!Kwam gewoon terug!Nu probeerden ze een mail te sturen naar ons gewone adres en konden geen mails naar ons versturen!Vind dit raar ik ben naar de gegeven site gaan kijken en kan de extra en opties wel vinden maar dan moet ik voorkeuren aanklikken en dat staat niet in de balk .We gebruikten de outlook express tot we de office 2010 pro installeerden en de microsoft outlook nu ook samen gebruiken en krijg altijd de melding als ik men mailbox van microsoft open om men wachtwoord in te geven al staat da ww er al in en als ik iets doe komt dat telkens terug die melding.weet je hier raad voor?

aangepast door Carinne
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.