Ga naar inhoud

Pc valt uit na onbepaalde tijd


Carinne

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de rpc op automatisch gezet en dan rechts geklikt en starten maar was al gestart en als ik dan de opdracht geef sfc /scannow in opdrachtprompt zoals voorgeschreven geeft die nog zelfde foutmelding 0x00000ba de RPC server is niet beschikbaar!Carinne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je in de periode dat het probleem begon nieuwe programma's geinstalleerd of updates gedaan?

Nieuwe drivers geinstalleerd of een update van drivers gedaan?

Weet je nog wanneer het precies begonnen is?

Kan je een systeemherstel doen naar een herstelpunt van voor het probleem?

Heb je een installatiecd van je windows?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beginnen bij t begin!Ik heb een cd van office 2010 pro op de pc gezet een gekraakte cd van een vriend!Alles werkte prima behalve de microsoft outlook kreeg ik niet aan de praat.We gebruikten nog altijd de outlook express.Mijn man kon dan langs zijn werk de office legaal goedkoop kopen en heb dan de andere eraf gedaan en toen zijn eigenlijk de problemen begonnen!Die liet zich niet zomaar verwijderen!en heb dan het met dwang gedaan in de software van t configutatiescherm!Nu door deze te verwijderen ging er van alles fout en werkte de pc nog maar half!Ik kreeg geen internetopties meer en kon ook niet meer op internet.Door dan op google op een ander pc te gaan zoeken ben ik dan eigenlijk er terug in geslaagd om de pc te herstellen.Maar toen we de cd van de firma van men man installeerden was er t zelfde probleem!de outlook bleef maar configureren en na t opstarten kreeg ik weer het zelfde altijd maar configureren.Alleen in veilige modus kon ik outlook opstarten.Heb dan naar de helpdesk van windows gebeld en daar konden ze me niet helpen omdat het een bedrijfscd was.Moest ik kontakt opnemen met het werk van men man!Na die verwijdering ging er van alles mis en ondertussen heb ik de pc terug geformatteerd en de xp er terug opgezet en denk dat het van toen mis is gegaan!mss is er wa mis gegaan bij de installatie.maar heb er toen niks van ondervonden dat hij een foutmelding gaf bij t installeren.Nu moet ik nog zeggen dat de office die er nu opstaat niet van een cd komt maar door een licentiesleutel van de server afgehaald.Daardoor bleef er een klein tooltje op de server staan en werkte de outlook niet!heb dat dan van t internet afgehaald en nu werkt die prima.Ik denk dat het ongeveer een maand geleden is dat ik de xp er terug opgezet heb en dat van toen ook men pc uitvalt Maar heb al een controle gedaan vande schijven en die werken prima dan vant geheugen die werkt ook prima en dan heb ik nog een andere voeding gezet en nog valt die uit.Carinne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk even of je eerst de eventueel aanwezige Office-versies van je computer kunt verwijderen via Start/Configuratiescherm/Software. Zoek in die lijst naar dingen die beginnen met "Microsoft Office". Verwijder die. Start de pc opnieuw op. Installeer daarna de legale versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wel heb ik me verkeerd uitgedrukt ofwel hebben jullie me verkeerd begrepen.Ondertussen heb ik de pc geformatteerd en Xp er terug opgezet!Dan heb ik de legale office erop gezet en met dat tooltje dat ik van internet afhaalde werkt de ouitlook prima.Met die office die ik verwijderde heb ik geen last meer daar ik de pc al formatteerde!Men pc valt gewoon uit zonder iets en start dan weer op!Nu heb ik avast in het configuratiescherm avast hersteld wat een optie was van Kwazie.Carinne

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.