Ga naar inhoud

Reinstalled windows drivers en draadloos netwerk


Jee

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb net mijn pc reïnstalled met windows vista. Nu heb ik een paar probleempjes waar jullie mij misschien met kunnen helpen.

1. Ik kan geen verbinding maken met een draadloos netwerk. Ik probeer een nieuwe verbinding te maken maar hij zegt dat "er geen netwerkhardware is gevonden".

Moet ik hiervoor drivers installeren ?

2. Welke drivers moet ik zoals standaard installeren vermits ik geen cd's heb bijgekregen bij de laptop ? Het is een HP Pavilion dv5-1030eb.

Alvast bedankt.

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een herstel gedaan naar de fabrieksinstellingen of gewoon geinstalleerd met een vista installatiecd?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selecteer bovenaan in de linkerhoek " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kies dan voor Save as text file en sla dit op de pc op.

Open het logfile en onder Operating System verwijder je 'Serial Number' van je Windows install en eventueel andere gevoelige info, sla het bestand op.

Kopieer het logfile naar een usb-stick en zet het dan op een pc met interverbinding, lukt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Verwijder DIT bericht AUB. Verkeerde file!!!

PC Helpforum moderator bericht:
Bijlage verwijderd daar de Serial van Windows in het log stond.
aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.